kuulin aamulla uutisista, että amerikkalaiset vievät tuhoalueille lentokonekuórmittain avustustarpeita!
Pahus, avustustarpeita on siellä vähintäänkin riittävästi ilman jenkkiläisten lisäkuormia.
Veisivät mieluummin avustustarvikkeita!
Pahuksen amerikkalaiset
3
241
Vastaukset
- plunger
HYVÄ että pidät huolta kielestä! Huonoja muotoja ja vääriä sanoja on varmasti paljon enemmän kuin tulee ajatelluksi, tekstin kun jotenkin asiain kytkennöistä ymmärtää.
Minä en ensin ymmärtänyt, mitä tarkoitit, kun ei suomi ole hyvä kieli. Kun maistelee "tarve"-sanaa, niin sitten keksii että se on kyllä väärä. - Pirre*
on vienyt avustustarpeita jo Irakiin riitävästi ja nyt ne haluaisi viedä niitä tarpeita Iraniinkin.
- mm-mm....
Avustuksen tiedän. Tarvike. Hm? TARVIKE.
T A R V I K E . Hyödyke. HYÖDYKE. HYÖTYTARVIKE. Siiskö.. avustus hyötyy tarvikkeesta?...Avustushyöty. AVUSTUSHYÖTY. Hmmm.
Hyötyavustus. HYÖTYAVUSTUS.. Niin...Tarvitsen hyötyä...Jaa...Hyödynkö avustustarpeesta...saan avustustarvikkeita....vai tarpeitako..MITEN HEMMETISSÄ SE NYT MENEE.....??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471