Seikkailua?

onko_perää

Aina puhutaan seikkailuista hiihtokeskuksissa.Äijät kehuvat touhunneensa villien rouvashenkilöiden kanssa,jotka ovat päässeet vapaalle.Minusta tuolla on kyllä aika vaisua ollut tuo meininki.Onko sinulle tapahtunut vientiä?

14

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buuaahaa

On tuikattu poronsarvet perseeseen

• lätkähuuma

no kait tarkoitaa et joka ilta hirviät bileet ja sit kimppakivaa mökeissä.
      en o ite osallistunut noihin illanviettoihin( ihme kyllä)

• ccgggt

Ihme kyllä voit työntää löylykauhan perseeseen siitä hyvästä

• ccgggt kirjoitti:

Ihme kyllä voit työntää löylykauhan perseeseen siitä hyvästä

Hei nimimerkki ccgggt!

Hienoa! Jaat avoimesti tuollaista vinkkiä. Ihanaa kun olet kuluttanut aikaa tuodaksesi julki tämän tuoreen idean. Olet selvästi todella kokeilunhaluinen ja aktiivinen henkilö seksin saralla. Kaunista, että yrität rikastuttaa toisten elämää seksuaalisen nautinnon saralla.

Olisi kiva tietää, että millä tavoin löysit löylykauhan. Suositteliko joku sinua hyödyntämään löylykauhaa seksileluna? Vai alkoiko sinua vain jollakin satunnaisella saunareissulla himottamaan niin paljon, että et kiimassasi ehtinyt harkita ja survaisit ensimmäisenä löytyneen esineen anukseesi vai miten ihmeessä sinä löysit kauhailun?

Odotan innolla tyhjentävää vastaustasi, jossa kerrot äärimmäisen yksityiskohtaisesti sinun erittäin persoonalliselta vaikuttavasta seksielämästäsi. Nimittäin jo pelkkä nimimerkkisi viittaa suuriin kirjallisiin lahjoihin, puhumattakaan itse viestistäsi.

Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ccgggt!

PS: Nautinnollisia saunahetkiä.

• noööööö

Jaa sinä idiootti hönö löylykauha perseeseen ja kaulas ympäri

• noööööö kirjoitti:

Jaa sinä idiootti hönö löylykauha perseeseen ja kaulas ympäri

Hei nimimerkki noööööö!

Onpa sinulla hurja fantasia, mutta valitettavasti en kykene sitä toteuttamaan. Kirjoituksestasi huokuu suuri intohimo saada minut kumppaniksesi ja työntelemään löylykauhaa anaalisi syvyyksiin. Voisinpa auttaa sinua, nimittäin seksuaalinen turhautuminen on varmasti raskasta ja suorastaan mieltä raastavaa. Ihmettelen syvästi, että kun noin kauniisti minua avuksesi pyydät, niin miksi et laittanut minkäänlaisia yhteystietojasi? Vaikka en taipuisi seksuaalisia himojasi tyydyttämään, niin vähintään voisin tarjota keskusteluapua tuohon suureen ahdinkoosi.

Kannattaa etsiä seuraa treffipalstoilta. Tosin ilmoitusta tehdessäsi, kannattaa kiinnittää huomiota kirjoitusasuun. Mikäli tekstisi on samanlaista epämääräistä suttua kuin kommenttisi, niin kukaan ei ota sinua vakavasti vaan ainoastaan naurahtaa pilkallisesti ja olettaa sinun olevan pelkkä häirikkö. Sinusta kyllä todella välittyy valtava tunne. Olet kirjoittanut julkaisusi niin kovassa vimmassa, että jopa perussäännöt ovat unhoittuneet. Ei ole kuitenkaan mitään hätää. Ensi kerralla mietit ahkerasti ja kunnolla, että mikä on ydinajatuksesi, jonka haluat lukijalle välittää ja alat sitten vasta työhön.

Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki noööööö!

PS: Voimia ja jaksamista.

PPS: Mikäli olet vain pelkkä seksuaalisuutensa kanssa lukossa oleva, seksuaalisesti turhautunut, itsetuntonsa kanssa painiskeleva, totuutta pakeneva, sosiaalisesti syrjäytynyt ja muihin tuskaansa projisoiva pikku ressukka, niin kannattaa hankkia ammattiapua. Kyllä se elämä siitä vielä muuttuu, kunhan vain uskaltaa kohdata itsensä, ongelmansa ja totuuden.

• fffggyv

Suksi vittuun idiootti

• fffggyv kirjoitti:

Suksi vittuun idiootti

Moi nimimerkki fffggyv!

Kiitos palautteestasi. On aina mieltä ylentävää lukea tarkan harkinnan ja syvän pohdiskelun tuloksena syntynyttä tekstiä. Olet lahjakas kirjoittaja, joten koen suurta surua tekstisi lyhytmittaisuuden johdosta. Suorastaan tragedia, että henkilö, josta paistaa poikkeuksellinen lahjakkuus, ei hyödynnä sitä riittävässä määrin. Ymmärrän toki jos sinua pelottaa muiden mahdollinen alentava kritiikki tai ikävät lausahdukset. Internet kun on täynnä satunnaisille henkilöille tuskaansa projisoivia pikku ressukoita. Eihän sitä varmastikaan silloin jos on edes hieman epävarma taidoistaan, uskalla alkaa sen suurempia tuotoksia julkaisemaan. Sitähän voi helposti saada vaikka kuinka rajuja toivotuksia ylleen. Ehkä sinä jonain päivänä opit uskomaan riittävästi itseesi ja kulkemaan ylväänä valitsemaasi tietä, vailla pelkoa muiden kateellisten kiukuttelijoiden epäasiallisesta suhtautumisesta.

Sitten vielä yksi juttu tuosta itse tekstistäsi. Vallan musertavaa lukea, että olen saanut sinut noin massiivisen kiukun, suorastaan vihan valtaan. Et ole tunteidesi sinua väkevästi riepotellessa huomannut kiinnittää huomiota edes kirjoittamisen perussääntöihin. Se viittaa varsin hurjan mielentilan vallassa suollettuun julkaisuun. Olen pahoillani, oikeasti todella pahoillani. Voisinpa jollain tavoin lohduttaa sinua tuossa vakavassa synkkyyden tilassasi, jonka onnistuin tarkoituksettomasti sinulle tuottamaan. Keskustele läheistesi kanssa tai hanki ammattiapua, mikäli aiheuttamani kärsimys ei piakkoin hellitä. Onneksi on kuitenkin kevät tulossa, josko edes se hieman piristäisi.

Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki fffggyv.

PS: Olisit ihmeessä tarkentanut, että kenen/minkä emättimeen minun tulisi painua. Niitä olentoja tuskin kun kuitenkaan äärimmäisen paljon on olemassa, joiden vaginaan täysikasvuinen ihminen mahtuu. Etenkään jos sinne tulisi vielä oikein suksien kanssa survoutua.

PPS: Voimia ja jaksamista.

• Hei nimimerkki mäoonööö!

Olet erittäin lahjakas kirjoittaja, todellinen nero. Aivan ylitsepääsemättömän omaperäinen ja nokkela kommentti. Aion noudattaa tätä uskomattoman persoonallista neuvoasi välittömästi. Onhan minun suotava sinulle se nautinto. Sinä olet sentään viitsinyt noinkin paljon kuluttaa energiaasi ja hyödyntää kapasiteettiasi, että sait julkaisusi esiin, niin enhän minä sitä voi sivuuttaa. On suorastaan velvollisuuteni ottaa oppia sinun huikeasta ideastasi.

Eli tästä hetkestä eteenpäin, tulen olemaan aktiivisempi kuin koskaan, sillä kun vastaan tulee noin kova fani, niin sehän vasta inspiroivaa onkin. Kiitos positiivisesta ja kannustavasta palautteestasi, sen avulla jaksan todella kauan. Sinun kaltaisiasi ihmisiä pitäisi olla enemmän. Tosin yksi asia julkaisussasi kismittää. Olet niin hyvä kirjoittaja, että aiheutat kateellisuutta. Minulle tulee vain pelko siitä, että en ikinä tule yltämään kaltaisesi älykön tasolle. Sinun huima taidokkuutesi melkein musertaa minut ja saa hylkäämään kaikki toiveet minkäänlaisesta menestyksestä. Kiitos kuitenkin erittäin paljon, tarkoituksesi oli varmasti vain piristää minua ja tuoda valoa elämääni.

Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki mäoonööö.

PS: Voisinpa joskus tavata sinut, olet varmasti ihana ihminen.

• kummastuttaa
        Merlin_72 kirjoitti:

Hei nimimerkki mäoonööö!

Olet erittäin lahjakas kirjoittaja, todellinen nero. Aivan ylitsepääsemättömän omaperäinen ja nokkela kommentti. Aion noudattaa tätä uskomattoman persoonallista neuvoasi välittömästi. Onhan minun suotava sinulle se nautinto. Sinä olet sentään viitsinyt noinkin paljon kuluttaa energiaasi ja hyödyntää kapasiteettiasi, että sait julkaisusi esiin, niin enhän minä sitä voi sivuuttaa. On suorastaan velvollisuuteni ottaa oppia sinun huikeasta ideastasi.

Eli tästä hetkestä eteenpäin, tulen olemaan aktiivisempi kuin koskaan, sillä kun vastaan tulee noin kova fani, niin sehän vasta inspiroivaa onkin. Kiitos positiivisesta ja kannustavasta palautteestasi, sen avulla jaksan todella kauan. Sinun kaltaisiasi ihmisiä pitäisi olla enemmän. Tosin yksi asia julkaisussasi kismittää. Olet niin hyvä kirjoittaja, että aiheutat kateellisuutta. Minulle tulee vain pelko siitä, että en ikinä tule yltämään kaltaisesi älykön tasolle. Sinun huima taidokkuutesi melkein musertaa minut ja saa hylkäämään kaikki toiveet minkäänlaisesta menestyksestä. Kiitos kuitenkin erittäin paljon, tarkoituksesi oli varmasti vain piristää minua ja tuoda valoa elämääni.

Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki mäoonööö.

PS: Voisinpa joskus tavata sinut, olet varmasti ihana ihminen.

Moi!
        Olen jo pitempään katsellut tämän löylykauhan unelmia..
        Mutta, eihän ihminen itselleen mitään voi, jos on sairas mieleltään.
        Ei muuta, kuin kirjoittelee ja hymyilee, ehkä tyytyväisenä.
        Tämä sama henkilö on niin monella nimimerkillä kommentoimassa. Hänet tunnistaa siitä, kun ei osaa laittaa pistettä lauseittensa perään. :)

Mutta, on se kumma kun ylläpito antaa tämän henkilön jatkaa noita lauseitaan?
        No, huvinsa kullakin...

• buuaahaa

On se kumma kun et kaappihomo runkkari työnnä sitä löylykauhaa syvälle perseesees

• ainaväärinpäin

Jos panee varattua eukkoo on pettäjä paska,,,ja ukot on äkäisiä ..vaikka onhan siinä aina kaksi mukana...jos ei pane ..on homo ... Parempi on antaa varattujen akkojen olla ,,,

• Nuoruustunturissa

Asuin nuoruuteni pohjoisen hiihtokeskuksen vieressä ja olin välillä myös töissä siellä. Voin kyllä vahvistaa nuo jutut eli hiihtokeskuksissa tapahtuu ja paljon. Esimerkiksi itse olin 25 vuotiaaseen mennessä harrastanut seksiä noin 80 naisen kanssa, näistä noin 70 oli siviilisäädyltään rouvia, ikähaarukassa 22-45 v. Varmaan tuosta nuoruudestani johtuen en ole itsekään luottanut keneenkään niin paljoa, että olisin naimisiin asti lupautunut.

Toki etelän miehetkin tuolla surrasivat kännissä rouvia vokottelemassa, mutta olivat vähän hölmöjä ja ryyppäsivät itsensä siihen kuntoon, että asiat jäivät yleensä haaveeksi. Meillä paikallisilla oli taas tapana tulla baareihin vasta puoliltaöin ja poimiskella rauhassa mukavimmat misut. Sellaiset ujohkot, vain hieman rohkaisua ottaneet naiset olivat minun makuuni, kaksin päästyä oikeita villipetoja.

• ennakkovalmistelut

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe