Sinulle nainen!
Anteeksi etten ymmärtänyt;
- ystävyydellä tarkoitit että ei pidetä kiirettä
- vaikenemisella yritit suojella itseäsi kiintymästä liian pian
- huumorilla kuittasit kipeät asiat, en tajunnut niiden sattuvan
- kun rehvastelin saavutuksillani, en edes huomannut kysyä elämästäsi
- etsit minulle elämäni iloja ja valoa, en huomannut sinun varjojasi
- opetit minut iloitsemaan elämästäni, mutta en nähnyt sinun suruasi
- sait minut uskomaan hyvään huomiseeni, enkä kysynyt mitä sinä haluat
- halusit että minulla on kaikki hyvin - omalla kustannuksellasi, enkä vieläkään tajunnut.
Nyt tiedän, jätin minuun rakastumaisillaan olevan naisen, kunpa olisin vielä hetken viipynyt ja yrittänyt nähdä sydämeesi, tiedän olisin saanut jään sulamaan sydämestäsi ….
Kävelin onneni ohi ....
21
3041
Vastaukset
- guassi
jos kertoisit tuon ihan henk.koht. tälle naiselle.Takaan, että jää sulaisi alta aikayksikön...
- japanitar
tuo sulattaa itse kenetkin...minut olisi sulattanut, vaikka olisit vähän töpännytkin..:)
- guassi
tuolle naiselle (alitajunta teki kepposen)
- ele-lee
kärsivällisyyttä ja rohkeutta tarvitaan joskus, olen huomannut.
En tiennyt, että miehetkin analysoivat asioita noin.
Toivottavasti omanikin(?) siellä jossain... - Minulle?
Miten toivonkaan, että sanasi ovat tarkoitettu minulle.
- Eronnut mies 40+
Joku osasi pukee sanoiksi sen mitä mäkin olen ajatellut. Erosin 2 vuotta sitten. Vaikean eron jälkeen itsesäälissä rypiessäni tapasin naisen,ystävän,joka veti suosta ja opetti mut käymään eron läpi ja pikku hiljaa alko aurinko paistaan risukasaan ja poikamies elämä rupes maistumaan ja nainen lähti pois. Nyt vähän rauhoituttuani huomaan etsiväni häntä joka paikasta. Hän oli niin tärkeä enkä mäkään tiedä hänestä mitään. Kukaan ei tunne eikä tiedä häntä. Mä uskomattomista uskomattomin alan jo uskoa enkeleihin.
- japanitar
maan päällä..ihmisen muodossa..usko pois.
- ....onko heitä
japanitar kirjoitti:
Enkeleitä onko heitä. Pidin telkkarissa olevista tv-sarjoista Enkelin kosketus ja Enkeli maantiellä.
Onko suomi24-palstoilla yliluonnolliset ilmiöt palstaa. Keskustelen Ellien Kristallipallopalstalla. Pallolaisille enkelit ovat tuttuja juttuja. Minullakin on lukematon määrä enkelikokemuksia.
Ihmettelen miten olet voinut olla tuohon naiseen yhteydessä monta vuotta etkä ole edes kysynyt nimeä. Väestörekisterikeskuksesta, numerotiedustelusta, naapureilta jne. saat varmasti ystäväsi yhteystiedot.
Eron käy jokainen omalla tavallaan läpi. Jos selvisit kahdessa vuodessa, niin se on upea suoritus. Minulla on menossa seitsämäs vuosi, ja tuntuu kuin mies viipyisi vain Ärrällä ja odottelen häntä kotiin. japanitar kirjoitti:
niitä enkeleitä kerta ON, niin miksi karttelevat minua? Pikemminkin näyttää, että perkeleitä niitä vasta onkin, ei enkeleitä!
- japanitar
sitroen kirjoitti:
niitä enkeleitä kerta ON, niin miksi karttelevat minua? Pikemminkin näyttää, että perkeleitä niitä vasta onkin, ei enkeleitä!
tulevat silloin, kun näkevät siihen aihetta..:) "Eihän kukkokaan käskien laula"..kyllä enkeleitä on.
- niitä,lähellä!
sitroen kirjoitti:
Johtuu sinusta itsestäsi, täysin. Kerroithan tuossa viestissäsi rivien välissä juuri niin. Katsopa siis peiliin ja katsokin pitkään ja hartaasti, yksin ja oikeasti.
Noooo..mitäs näkyy?
Mitä´s minä sanoin...... - ihanpihalla
japanitar kirjoitti:
jossain vanhan testamentin puolella on että "joukossanne on enkeleitä, ette vain tiedä keitä he ovat" uskon että olit enkelin kanssa ne hetkesi.
- n40+ joka ...
Toivonpa että olisin hän joka oli rakastumaisillaan sinuun..
- mathayus
voi kunpa olisit hän joka jätti minut portille suudelman jälkeen, ja lähdit toisen matkaan,
minun on niin ikävä häntä, hän tulee uniin
hän on mielessäni koko ajan öin ja päivin joten elämäni on aivan sekaisin.ikuisesti sinun,
kunpa sinäkin olisit minun.
autoin kyseisen ihmisen eron yli ja tyhmänä rakastuin häneen.- japanitar
teit mahtavan teon auttamalla toista.. ihmisellä on tunteet, joita ei tarvitse hävetä. Emme voi käyttää niitä kuin pakastinta..ottaa ja sulkea..ne ovat, ja vain aika pystyy parantamaan haavat..jos niitä on tullut..Ei ole tyhmää rakastua..emme voi määrätä tunteittemme kohdetta..voimia ja jaksamista sinulle, tiedän että tie saattaa olla joskus pitkä, mutta ei ole oikotietä..olet kuitenkin kokemusta viisaampi, ja pystyt antamaan kenties joskus toiselle onnen jota ilman jäit olosuhteitten pakosta ehkä..
- niin...
Mikäänhän ei ollut todellista, vaikka olikin. Tutustuimme täällä netissä, aloin pitää sinusta ja totta.. aloin jo rakastaakin. Toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää (tämä ei ole klisee), toivon että saat onnesi siinä liitossa missä nyt elät. Mitään vaikeuksia en sinulle halua. Koen sinut ystäväkseni edelleen.
- TipuJuu
Unessa
Siinä unessa minä
katselin sinua ja
sinä hymyilit silmilläsi minulle.
Ojensit kätesi koskettamaan
ihoani korvani alapuolelta.
Höyhenen kevein käsin
pyyhkäisit tuulen pörröttämän
suortuvan ohimoltani.
Siinä unessa
lepäsin rakkaudesta raukein jäsenin
sylissäsi.
Kuuntelin äänesi pehmeää sointia
rakastuneen naisen sydämellä.
Siinä unessa
- siinä... sinä olit minussa. - Goldie
Minä päästin oman rakkauteni menemään. Hän kaipasi vapauttaan enenpi kuin rakkauttamme.
Minulle jäivät vain suloisen kipeät muistot, joita en kivultani vielä edes halua muistella. Ehkä joskus kun aikaa on tarpeeksi kulunut. - M39,5
Näitä lukiessa tuli tunne että me miehet ollaan yksiä pas..ja kun me ei nähdä kun meitä rakastetaan.
- Irja
Sitä luulee löytäneensä sen oikean: saman ikäinen, samasta paikasta, samanlaisessa elämäntilanteessa, samanlainen huumorintaju, samanlaiset fantasiat, etc. Alku meni meilläkin hyvin, mutta ilman oikeaa vastarakkautta on vaikea saavuttaa täydellistä onnea. Entisen elämän "haamut" kummittelevat tai kaverit ovat tärkeämpiä, jotain syitä löytyy aina ja yhteinen aika on historiaa. Haavoitettu nainen yrittää näytellä vahvempaa, kuin mitä on. Minuun ei satu, vaikka monta viikkoa/kuukautta vaan itkee ja valvoo toisen kaipuuta. Rakastunut nainen on valmis tekemään mitä vain toisen puolesta, harmi vaan kun toinen ei sitä sitä näe tai osaa arvostaa. Kärsivällisyys on yleensä avainsana, mutta siihen ei ole aikaa. Kumpa vain saisi takaisin sen voimaa tuottavan onnen tunteen.
- ihanpihalla
Irja kirjoitti:
Sitä luulee löytäneensä sen oikean: saman ikäinen, samasta paikasta, samanlaisessa elämäntilanteessa, samanlainen huumorintaju, samanlaiset fantasiat, etc. Alku meni meilläkin hyvin, mutta ilman oikeaa vastarakkautta on vaikea saavuttaa täydellistä onnea. Entisen elämän "haamut" kummittelevat tai kaverit ovat tärkeämpiä, jotain syitä löytyy aina ja yhteinen aika on historiaa. Haavoitettu nainen yrittää näytellä vahvempaa, kuin mitä on. Minuun ei satu, vaikka monta viikkoa/kuukautta vaan itkee ja valvoo toisen kaipuuta. Rakastunut nainen on valmis tekemään mitä vain toisen puolesta, harmi vaan kun toinen ei sitä sitä näe tai osaa arvostaa. Kärsivällisyys on yleensä avainsana, mutta siihen ei ole aikaa. Kumpa vain saisi takaisin sen voimaa tuottavan onnen tunteen.
...kummasti jostain lisää kun on joku jota rakastaa. rakkaus antaa kummasti voimia kestää arjen paineet.jaettu huoli on puolikas huoli.jaettu ilo on monivertainen ilo. mäkin haluaisin vielä löytää mun elämääni miehen joskus. nyt keskityn täysillä rakastamaan tytärtäni ja äitiäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164