Pieni kysely tässä perjantain ratoksi, eli kuinka teillä muilla yli 50 vuotiailla miehillä on aamuisin seisokin kanssa. Itselläni käy joka aamu sillai että kun vaimo kömpii kainaloon vielä unisena ja lämpöisenä niin muna tärähtää todella nopeasti täyteen seisokkiin. Muna seisoo todella kovana niin kauan että joko pitää vetää käteen tai sitten vaimo ottaa suihin tai tekee kunnon käsityöt, joskus hänkin syttyy aamuisin peuhaamaan mutta harvemmin. Onko teillä muilla miehillä vastaavia kokemuksia kyseisessä asiassa, toivoisin rehellisiä ja asiallisia vastauksia kyselyyn . lopuksi haluan toivottaa kaikille hyvää kevään alkua.
Miten on miehet asian laita muilla.
muna-kovana-aamuisin
1
264
Vastaukset
- persettsaa
täällä ois persettä tarjolla kerta vaimo ei anna
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499