Ensimmäiset ajelut tämän vuoden autoilla näyttää suomalaisittain lupaavalta. Räkä ja potta veti hyviä aikoja. Sori vain lempinimistä mutta häkkinen oli häkä niin ei tarvi itkeä.
Jos nyt saisikin valita kumpi suomalaisista saisi mestaruuden niin kimi. Mies on koko porukan coolein äijä. Sitä todistaa sekin että ylivoimaisesti suosituin kuski yleisö äänestyksellä. Sitä miestä diggaa muutkin kuin me suomalaiset.
Bottas, potta. Toivottavasti saat paremman lempinimen ja voitat sen tallikaverisi jota inhosin jo ennenkuin tiesin hänen ihonvärin. En tiedä mikä siinä tyypissä nyppii kun en tod ole rasisti. Olen kannustanut muitakin kuin suomalaisia. Damon hill sai kannatusta ja oli suorastaan törkeää miten kohdeltiin kun sai mestaruuden.
Formuloissa on sitä jotain. Ajamisen nopeutta niin lujaa ja kun kisailu on autojen puolesta tasaista kuskien taidot korostuu. Siksi toivon ettei mikään talli ole taas ylivoimainen.
Hyvältä näyttää.
kimivoittaa
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667