Mitä taivaassa tehdään?

Umpiheterox

Täällä jaetaan taivaspaikkoja uskoville ihmisille. Nyt pitää kysyä että mitä siellä ikuisuudessa tehdään päivästä päivään? Olisi hyvä tietää kun se on sentään aika pitkä aika tuo ikuisuus. Ja minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa?

Jos kuolen nyt 85 vee ikäisenä, niin olenko taivaassa 85 vee? Entä sellainen joka on kuollut 35 vee ikäisenä? Onko hän siellä myös 35 vee? Entäs abortoidut sikiöt? Hekin kuulemma pääsevät taivaaseen? Minkä ikäisiä he ovat taivaassa?

21

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkiksi.sinulle

Et sinä taivaaseen kuitenkaan pääse joten tutustu minkälaista siellä toisella puolella on!

• Umpiheterox

No kerro sitten millaista siellä on? Niin ja lisäksi ihmetellään että mikäs tuomion jakaja sinä olet? Eikös se ole jumala joka taivaspaikat ratkaisee etkä sinä? Näinhän te täällä jankutatte.

Lisäksi on sanottu että jopa Hitler ja Stalin pääsevät taivaaseen jos he ovat ennen kuolemaansa antaneet sydänmensä jumalalle. Siis vaikka kuolinvuoteellaan. Väitetään että Stalinilla oli Kremlissä oma pikku kappeli.

• kerro.sinä.meille
        Umpiheterox kirjoitti:

No kerro sitten millaista siellä on? Niin ja lisäksi ihmetellään että mikäs tuomion jakaja sinä olet? Eikös se ole jumala joka taivaspaikat ratkaisee etkä sinä? Näinhän te täällä jankutatte.

Lisäksi on sanottu että jopa Hitler ja Stalin pääsevät taivaaseen jos he ovat ennen kuolemaansa antaneet sydänmensä jumalalle. Siis vaikka kuolinvuoteellaan. Väitetään että Stalinilla oli Kremlissä oma pikku kappeli.

Millä perusteella kuvittelet "joutuvasi" taivaaseen?

• Umpiheterox

En minä mitään kuvittele vaan kysyin että mitä siellä taivaassa tehdään? Osaatko sinä sanoa?

• Aysha_

Raamattu sanoo, että Jumala luo uudet taivaat ja uuden maan. Emme siis ole menossa taivaaseen, vaan Jumalan valtakunta tulee maan päälle. Mitä siellä tehdään, niin sitä en tiedä. Ainakaan työtä siellä ei enää tarvitse tehdä, eikä murehtia mistään.

• Umpiheterox

No hyvä. Mutta mitä sitten jos sinä pääset sinne taivaaseen mutta sinun oma lapsesi ei sinne pääse? Etkö sinä silloin koskaa kaipaa häntä? Äläkä kierrä kysymystä sanomalla että sinulla ei ole lapsia.

Nimittäin sinne sinun taivaasesi pääsee varmasti monia uskovia äitejä, mutta heidän hulttiopoikansa joutuvat helvettiin. Eivätkö nämä äidit koskaan kaipaa ja ikävöi omia lapsiaan?

• Aysha_
        Umpiheterox kirjoitti:

No hyvä. Mutta mitä sitten jos sinä pääset sinne taivaaseen mutta sinun oma lapsesi ei sinne pääse? Etkö sinä silloin koskaa kaipaa häntä? Äläkä kierrä kysymystä sanomalla että sinulla ei ole lapsia.

Nimittäin sinne sinun taivaasesi pääsee varmasti monia uskovia äitejä, mutta heidän hulttiopoikansa joutuvat helvettiin. Eivätkö nämä äidit koskaan kaipaa ja ikävöi omia lapsiaan?

Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ilm. 22

Minulla ei ole lapsia, mutta sydämeni särkyy jo tässä ajassa kun ajattelen äitiäni, siskoani lapsineen ja veljeäni jos he eivät pelastu. Ei Jumalan valtakunta olisi ilon ja rauhan paikka, jos siellä joutuisi miettimään kaikkia kadotukseen joutuneita sukulaisiaan. Uskon ja toivon, että Jumala pyyhkii kaiken menneen pois mielistämme.

• Umpiheterox

Niin että mieli pyyhitään "tyhjäksi"? Ööööö...tuota tämähän tarkoittaa sitä että silloin ei muista yhtään mitään mistään. Ei edes siis kristinuskosta tai siitä miksi siellä taivaassa ollaan. Tajuatko itsekkään yhtään millaisen kuopan tässä itsellesi juuri kaivoit? Ammuit itseäsi jalkaan oikein lahjakkaasti...

• älävaivaudu_
        Umpiheterox kirjoitti:

Niin että mieli pyyhitään "tyhjäksi"? Ööööö...tuota tämähän tarkoittaa sitä että silloin ei muista yhtään mitään mistään. Ei edes siis kristinuskosta tai siitä miksi siellä taivaassa ollaan. Tajuatko itsekkään yhtään millaisen kuopan tässä itsellesi juuri kaivoit? Ammuit itseäsi jalkaan oikein lahjakkaasti...

Sinä siinä itseäsi ammuskelet. Tutustu vain siihen kuumaan paikkaan!

• Umpiheterox

Niin mihin kuumaan paikkaa? Edelleenkö sinä otat jumalan paikan ja tuomitset täällä ihmisiä milloin minnekkin? Eikö siellä raamatussa sanota että "älkää tuomitko jotta teitä ei tuomittaisi"? Muistuuko mieleen?

• q.v

" Uskon ja toivon, että Jumala pyyhkii kaiken menneen pois mielistämme."

Taivaallinen lobotomia.

Miksi odottaa taivaallista lobotomiaa? Ken sitä kaipaa voi tehdä sen itselle jo täällä maan päällä.

Vakavasti puhuen, ajatteletteko te yhtää miten oppinne menee?

• Umpiheterox

Heh heh her. Hyvä nootti. Tämä porukka ei tosiaankaan ajattele asioita loppuun saakka. Kun heiltä kysyy jotain niin osa ryntää vastamaan paikan päälle kun innokas koiranpentu lelun perään. He kuvittelevat vastauksellaan ojentavansa pelastusrenkaan hukkuvalle.

Mutta kun osoittaa yksinkertaisella esimerkillä että heidän vastauksensa on täysin normaalijärjen ulkopuolella niin he yleensä vaikenevat tai siirtävät keskustelun johonkin toiseen aiheeseen. Kun tästä heille huomauttaa niin takaisin saa uhkauksia helvetin tulesta ja nipun raamatunlauseita. .

• Sananl.1
        Umpiheterox kirjoitti:

Heh heh her. Hyvä nootti. Tämä porukka ei tosiaankaan ajattele asioita loppuun saakka. Kun heiltä kysyy jotain niin osa ryntää vastamaan paikan päälle kun innokas koiranpentu lelun perään. He kuvittelevat vastauksellaan ojentavansa pelastusrenkaan hukkuvalle.

Mutta kun osoittaa yksinkertaisella esimerkillä että heidän vastauksensa on täysin normaalijärjen ulkopuolella niin he yleensä vaikenevat tai siirtävät keskustelun johonkin toiseen aiheeseen. Kun tästä heille huomauttaa niin takaisin saa uhkauksia helvetin tulesta ja nipun raamatunlauseita. .

Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa? Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne. Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte; kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus. Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan. Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

• q.v

"Mutta kun osoittaa yksinkertaisella esimerkillä että heidän vastauksensa on täysin normaalijärjen ulkopuolella niin he yleensä vaikenevat tai siirtävät keskustelun johonkin toiseen aiheeseen. Kun tästä heille huomauttaa niin takaisin saa uhkauksia helvetin tulesta ja nipun raamatunlauseita. ."

quod erat demonstrandum

• Toisella puolen on paremmat bileet.
      PS. Oma vasta mukaan.

• norjan.pekka

Siellähän on kaikki tuhmat naiset ja miehelle se on paratiisi!

• Umpiheterox

Tuhmat naiset, hmm mitähän he oikein ovat? Mutta mitäpä luulet että tämän irlantilaisen nunnaluostarin nunnille tapahtuu?

http://yle.fi/uutiset/3-9491670

• YksinkertaistaEiköTotta

Ylläri ylläri. Kuoleman jälkeen olotilasi on vastaava kuin oli ennen syntymääsi. Eli sinua ei siis ole.

Voihan sitä kuvitella vaikka mitä. Todellisuus ei kuitenkaan kuvittelemalla muuksi muutu.

• ainakinaurinkoa

Aloittaja, ole huoleti! Jos Jumala on olemassa ja oikeudenmukainen, sinä et taivaaseen päädy. Jos taas Jumalaa ei ole, huolesi on vielä aiheettomampi.

Taivaan salaisuudet paljastuvat vain niille, jotka sinne pääsevät. Taivaspaikkoja muuten ei jaeta täällä kuten väität.

• uskovainen.juoppo

Minä uskon, että taivaassa on kuin Kaanaan häissä eli siellä juodaan, syödään ja juhlitaan ja jos viini uhkaa loppua kesken, niin Jeesus taikoo sitä lisää, jotta ikuiset juhlat voivat jatkua.

Uskon myös, että Jeesus haluaa ryyppykavereikseen iloisia juomareita, joten uskon juoppojen pääsevän ohituskaistaa pitkin taivaaseen. Martti Lutherillakin oli tieto tästä ja siksi hänkin kehoitti ihmisiä juomaan paljon olutta.

"Ken juo pal­jon olutta vai­puu no­peasti uneen. Kun nuk­kuu, ei eh­di teh­dä syn­tiä. Kun ei tee syn­tiä, pää­see tai­vaaseen. Juo­kaamme siis pal­jon olutta!” -Luther

Tarkoituksenani on kerätä seuraajien joukko, jotka uskoo tähän ja perustaa herätysliike tai ryyppyremmi, ihan miksi sitä haluatte kutsuakkaan ja alkaa kilvoittelemaan taivaaseen pääsystä. Kilvoittelemme siitä kuka on keltaisin maksasairauksen takia, jolloin pääsee jatkamaan nopeammin ikuisia juominkeja Jeesuksen kanssa.

• ikuinen.känni.odottaa

Totta, muuttihan se Jeesuskin veden viiniksi eli totta kai, kännithän siellä vedetään. Samalla unohtuu oma poskelleen mennyt lapsuus, nuoruus ja aikuisuus.
      Jes! Paljonko taivaallisessa viinissä lie prosentteja ja onkohan siellä muutakin juotavaa kuin punkkua?

Tai ihan sama, otetaan sille pienet jo etukäteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe