Kauppaan? EI!!!

Avutonko?

Nolo mutta en osaa käydä kaupassa ollenkaan. Mies käy ja ostaa kuopukselle kaiken vaipoista lähtien. Eilen käytiin porukassa kaupassa ja mies lappoi ostokset hihnalle, pakkasi kassit jne. tosi sutjakkaasti. Minä siinä kiepuin jaloissa ja yritin hikikarpalot ohimolla edes näyttää yhtä tehokkaalta!! Mutta ei siitä mitään tullut.
Tuttavat manaa kun heidän miehet eivät tee mitää. Meillä taitaa olla toisin päin monessa asiassa. NOLO.

14

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

mieheni on aina tehnyt kauppareissut. jos menenkin mukaan joskus,niin olen vain eessä. kävelen perässä ja katselen ympärilleni,kuin "huumeissa olisin".

• Avutonko?

Tuo huumeissa oli osuva kuvaus... Päämäärätöntä haahuilua hyllyjen välissä, sitä se on.

Toisaalta... Minä kyllä väitän olevani meidän symbioosissa se aivo, mies enempi tekijä...

• &&&

tyttäräriään.

• sori?

Johan oli selkeä mielipide. MItä mahdoit tarkoittaa...

• Lilli

Minua on nolottanut aina, kun yläasteikäisenä en vielä osannut käydä kaupassa ja tehdä muutamaa ruokaostosta. Isä pyysi tuomaan herneitä hernekeittoa varten ja kahvipaketin. Toin pakasteherneitä ja siihen aikaan tosi kallista Presidentti-kahvia! (Maksoi 40 mk, kun tavallinen kahvi 20 mk.) Onneksi on muitakin ja ilmeisesti vielä vanhempia kaupassakäyntiavuttomia:). No kyllä se siitä...pitää vaan opetella pikkuhiljaa!

• kaupassa käynti yksin on kyllä aina ennen onnistunut,mutta lapsen synnyttyä mies alkoi käydä kaupassa ja koko homma unohtui minulta lopulta täysin.nykyään kun käy kaupassa,tuntuu kuin olisi siirtynyt vuodelta 1900 vuodelle 2000.
        kaikki uutta ja sekavaa.

• tosi uuvatti

"Mies ostaa kaiken vaipoista lähtien"?
      Varmaan sitten laitaa ruuan ja hoitaa myös lapsen?
      "Mies pakkasi kassit, kun en osannut"
      Taidat ihan oikeasti olla kädetön? Osaatko syödä ja käydä vessassa itse? Vai tuleeko mies pyyhkimään?

• Avutonko?

Mieheni rupesi kutsumaan minua uuvatiksi kun näytin hänelle tämän keskustelun... vaihtelu virkistää!!! Nalkuttaja, akka, lataperse jne. ovatkin jo aika kuluneita lällätyksiä meidän perheessä.
        (Älkää säikähtäkö, ei näitä lapset kuule ja osaan kyllä antaa samalla mitalla takaisin).

• uusavuttomuutta

nimittäin silloin kun olin vastikään synnyttänyt. Imetysdementiaksikin sitä vissiin kutsutaan. Kyllä sitä ihminen kaikkea hullua tekee kun on väsynyt ja elämäntilanne aivan toinen mihin oli tottunut. Hyvää jatkoa vaan, äläkä ole nolona - kyllä sitä itse kukin hapuilee sitä ja tätä.

• ihmettä!

Hei, kerrotko mikä siinä kaupassakäynnissä on niin vaikeaa ja hankalaa???? En ymmärrä nimittäin.

Jos teet listan kotona ennen lähtöä. Katsot, mitä kaapista puuttuu, mietit mitä ruokaa laitat ja listaat siihen kuuluvat tarvikkeet. Ja sitten vaan tavarat ostoskärryyn hyllystä, kassahihnalle ja maksun jälkeen kassiin. Ja ulos ja kotiin.

Niin kun en ymmärrä, jos kerrot, mikä kaupassakäöynnissä on niin hankalaa, vaikeaa, outoa....?????

• milla

Kyllä kaupassa käyntikin on hyvin vaikeeta, kun on riittävän väsynyt ja masentunut. Mulla on joutunut mies käymään kaupassa, sillon kun on sellanen olo. Sillon ei päässä oikein asiat oo järjestynyt. Ja jos on vuosia niin että mies käy kaupassa, niin kaikki on outoa.

• Minä vaan

ole onnellinen. Meillä on toisin päin. Jos kauppalapun kanssa laitan miehen kauppaan, puolet ostoksista jää ostamatta, kun hän ei osaa soveltaa.

Pahin oli kerran kun mies tuli kaupan pihalta takaisin kotiin, koska ei ollut sopivaa rahaa ostoskärryihin. Kas kun kaupan kassoilla lukee, että emme suorita rahanvaihtoa! HOHHOIJAA!!!

• paulaliina

Jossain kuulin tuon hauskahkon termin, joka tarkoittaa sitä että raskauden loppuvaiheessa ja synnytyksen jälkeen jonkin aikaa äiti tavallaan tyhmenee! En nyt muista tarkalleen miksi, mutta hormonitoiminta vaikuttaa ajattelukykyyn silloin, ja siitä ehkä johtuu ettei kykene selviytymään ihan normaalisti kaikista asioista. Ehkäpä väsymykselläkin on osansa asiassa!

• 1988-äiti

minä käyn kaupassa,mies kulkee vaan perässä ostoskärryissä roikkuen ja lasta työntäen.Kassan tullessa vastaan annan miehelle rahapussin ja menen pakkaamaan lapsen kanssa.Välillä vaan tekis mieli jäädä kotiin ja iskä kauppaan lapsen kanssa.Meillä kotona oli niin että äippä kävi kaupassa,iskä ollut astunut jalallakaan kauppaan 20vuoteen,eikä vieläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe