Top nenäliinan kastelijat?

Auri

Parhaimmat leffat jotka saavat kyynelehtimään karuimmankin kaverin?

17

1645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu

Itkin kyllä kun katsoin Titanicia.
      Mutta siitä ilosta,että se " LOPPUI ",
      mutta eihänny kukaan itke jonkun elokuvan takia !! EIHÄN ?????

• Tosimies

Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
        Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
        Mutta paljon he menettävät.

• Miehet eivät itke
        Tosimies kirjoitti:

Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
        Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.

Gladiator, Truman Show, Titanic.
        (En kyllä pidä itseäni minään karuna kaverina.)

• JOKUJOKUJOKU
        Tosimies kirjoitti:

Tuo oli kyllä hyvin sanottu. Hienoa!

• ABDJGKLA

Titanic, Kuolemaantuomittu, Gilbert Grape, Black Beauty :D, This Boys Life, October Sky, The Garden State, I Am Sam ja ja....hmm. Ei tuu nyt muita mieleen.

• aikana ja jälkeen

olen ollut voimakkaan liikutuksen vallassa ja tietyissä kohdissa jopa vuolaasti itkenyt (ilmeisimmin ovat iskeneet johonkin erityisen kipeään kohtaan sielussani):

Vuorovetten prinssi
      Etsijät
      Viimeinen kesä
      Kuolleiden runoilijoiden seura
      Tanssii susien kanssa
      Räsynukke
      Platoon
      Hiljaiset sillat
      Hevonen
      400 kepposta

• edutia

Cherbourgin sateenvarjot (odottakaa loppuun asti!)
      Message in a Bottle (Viesti mereltä?)
      Ray
      Cold Mountain
      Hellyyden ehdoilla
      La Stanza del Figlio
      Vain yksi yö
      La Vita é Bella
      Love Story
      ...

• hellu

Kyllä minä eläydyn kaikkiin elokuviin ja katson niitä todella paljon. Ehkä joku leffa esim.
      Yksi lensi yli käenpesän saa meikänkin herkäksi,
      mutta itkemään en suostu. enkä ole edes tosimies.
      En edes itseasiassa mies !!

• Itkettää

Vihreä maili ja Anna hyvän kiertää.
        --Muista katsoa neenäliinojen kanssa !

• näissä

HÄIVÄHDYS PURPPURAA
      SCHINDLERIN LISTA
      SOFIEN VALINTA
      DUMBO
      E.T.
      LEIJONAKUNINGAS
      GHOST - NÄKYMÄTÖN RAKKAUS
      THE KING AND I - KUNINGAS JA MINÄ
      A.L.WEBBERIN THE PHANTOM OF THE OPERA

• retiisi345

love story ja pikku naisia nyt ainakin.

• nyt ainakin, saa avomieheni kyyneliin :) Itse itken myös Moulin Rougen lopussa.

• tyttönen vain

Moulin Rougelle voivat itkeä vain "taitavimmat". Itse kuulun siihen ryhmään, vahvasti... mutta ei se nyyhkyleffaksi virallisesti sovi =) Muuten kyllä LOISTAVA pakkaus, oma suosikkini!

• itkupilli

Top vitonen

1. Carrington (itken aina ihan kuoleman hulluna tälle. Ei ilmeisesti yleisesti sen arvoinen...)

2. Hiljaiset sillat (kirja oli kammottava, mutta elokuva itketti kovasti)

3. Minun Afrikkani (kun Dennis kuolee ja leijonat käyskentelevät sen haudalla, sniiiiif byääh!)

4. Sofien valinta (selkäpiitä karmiva, liian surullinen edes itkettäväksi, vaikka silmät tuhrussa leffan lopetinkin)

5. Tahraton mieli (tuli oma suhde mieleen, vaikka loppu onkin onnellinen)

Ja lukematon määrä muita
      esim. Hellyyden ehdoilla, Schindlerin lista, Breaking the waves, jne. jne. Huomaatteko omassa listassani Meryl Streep esiintyy kolmessa leffassa. Meryl taitaakin olla kaikkien aikojen top 1 itkettäjä!

• Helisevä vaski

Elokuvan loppu, missä lainataan Raamatusta rakkauden merkityksestä, laittaa kyllä mielen herkäksi.
      Kävin katsomassa Kieslowskin elokuvan Kinossa toistakymmentä vuotta sitten ja ohoh, kaikki katsojat vain istuivat hiljaa paikoillaan, vaikka lopputekstit olivat jo tovin pyörineet kankaalla. Taisin olla ensimmäinen, joka nousi tuolista ylös.
      Katselin viime viikolla elokuvan dvd:ltä ja yhä vaan Sinisen viime minuutit ovat yllättävän kova pala näin kyynittyneellekin mielelle.

• Wuff

Terminator II ... ja nimenomaan viimeiset minuutit, sieltä tehtaalta lähtien, noloa.

Ja Batman 2, missä pingviinit hautaavat Pingviinin ... onneksi jää aikaa pyyhkiä naama ennen valojen syttymistä.

Ai niin ja tietysti Edward Scissorhands, sekä alussa, keskellä ja lopussa ... herranen aika, taidan olla oikea Itku-Iikka ?!

• friikki

..saavat itkemään:
      *Leijonakuningas (mufasan kuolema)

*Titanic (Rose päästää Jackin ruumiin uppoamaan)

*Piano (koko leffa)

Melkein kaikki leffat joissa joku kuolee saa kyyneleet silmiin :')

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50