Oon nykysin anorektisen laiha ja riutunut. Entistä rumempi vaan. Se oli muuten ihan paska puhetta kun sanoit minua kauniiksi. Sen takia sait pakit. Arvostan rehellisiä ihmisiä, sellainen sinä et ole kun sanoit rumaa kauniiksi.
en oo enää söpö
9
348
Vastaukset
- toistakertaaeitule
Jooh, löydänhän minä toisenkin akan itselle. Sun menetys, häpeä.
- SatusedänKalavaleet
Kuinka iso hauki sieltä ongittiin tänään
- Kuha_juha
Minulla on kolmas kakara. Se asuu marssissa
- Älänyt
taas liiottele laihuuttasi. On sulla varaa vielä laihtua vaikka kuinka. Mä en tajuu sitä, että kuinka sä voit nähdä ittes luihuna rakas. Kaunis possuhan sinä olet.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/85/05/5f/85055f61eb1412c329cbf0c07ef4d5d9.jpg - KUNINGATARKDK
Jeesus TT koe meni iha sika kylmä suihku ei saa unta kun toinen YK ja meen suihkuun nyt lähen ajaa sinua pois niin paljon kaikkea muutakin tarinaa tytöstä tulee nainen niin paljon etten näe sua varten tiedon eteenpäin eli ui
Aloitajan kannattaa muistaa vanha totuus "kauneus on katsojan silmissä". Et voi tietää mitä hän oikeasti ajattelee jos et puhu siitä. Ehkä hän näki sinun sisälläsi jotain todella kaunista tai ehkä olet hänestä oikeasti kaunis sekä ulkoa että sisältä.
Voi olla että se mies edelleen pitää sinua kauniina ja söpönä.- Tämänpalstan
Järkipuhetta!
Toiseen kun ihastuu kokonaisuudessaan, niin ei jollain ulkonäöllisellä muutoksella ole himpunkaan merkitystä.
Itselleni ainakin on pääasia se hyvä tunne mikä tulee, kun vaan saa olla toisen seurassa ja kosketuksessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255