Hei! Minä ja mun kaveri haluttais ostaa meille kääpiöluppakanit. Mulla(kirjoittajalla) on ollut pienempänä kääpiöluppa eli kokemusta on. Mutta onko kääpiöluppa hyvä rotu? Minkä kokoisiksi noin kasvaa? Minkä kokoinen häkki sitten kahdelle kääpiölupalle? Kaksi naarsta vai kaksi urosta? Samasta pentueesta? KIITOS ETUKÄTEEN JÄRKEVILLE VASTAUKSILLE!!!!!!!! Myös kokemuksia saa laittaa alle!
Kääpiöluppia?
2
74
Vastaukset
- kaninkaveri
Kääpiöluppa on hyvä rotu. Kahdelle lupalle tulee olla iso häkki(niin kuin kaikille kaneille). Vähintään 2 metriä, mutta mieluiten PALJON isompi. Lisäksi tietenkin juoksentelemaan vähintään 8 tuntia päivässä. Kaksi naarasta saattavat tulla alussa toimeen, mutta yleensä myöhemmin alkavat kinastella. Kahta urosta en laittaisi yhteen, koska yleensä tappelevat. Eli siis vaihtoehdoksi jää leikattu uros ja naaras, jonka myös kannattaa olla leikattu. Mieluiten samasta pentueesta. On myös hyvin mahdollista, että erikoisetkin yhdistelmät tulevat toimeen. Olen nähnyt monta naaras paria, jotka ovat tulleet tosi hyvin toimeen. Uroksetkin voivat tulla toimeen jos ne on kastroitu. Kokemuksia on, koska meillä on 3 kania ja niistä yksi on kääpiöluppa. Todella ihmisläheinen pupu:) On uros.
- Zedä
Helpompaa kuin hankkia naaras ja uros samasta poikueesta on hankkia uros ensin, leikkauttaa se, ja vasta sitten naaras. Kaneja joutuu muuten pitämään kuukausia erossa ja juoksuttamaan erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670