Hukun ajatuksiini ja mistään saa kiinni, kun on maailmassa on niin paljon ihmisiä, erilaisuutta, vääryyttä, surkeita kohtaloita. Eikä yksi ihminen voi tehdä mitään.
ihmisen saamattomuus
2
135
Vastaukset
- Huolehtiminenonturhaa
Älä huoli, ja hymyile. Koko maailma on sulle kuitenkin avoinna. Sulla on ihmisiä jotka rakastaa sua. Maailma, ja maailmankaikkeus on olemassa elämistä varten. Tämä elämä on ainoa joka sinulla on, joten tee sillä mitä haluat ja elä täysillä. Parasta on kun saa myös muiden elämään tuotua iloa ja ihania kokemuksia, ja näkee tän susta aiheituvan ilon. Kun viimein kuolet, se on sama fiilis kuin silloin kun et ollut vielä syntynyt.
https://www.youtube.com/watch?v=oY59wZdCDo0&list=PLF17F07CFC3208E29&index=1- Huolehtiminenonturhaa
Tää oli siis vain mun näkökulma. Koko ihmiskunta on täynnä muita vastaavia, ja niitä näkökulmia on 7 miljardia. Ennen kuin vaivut täysin epätoivoon, niin suosittelen suuresti opiskelemaan KAIKKEA sekä matkustamaan ja näkemään elämää. Tärkeintä on että ei pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804