Taksikuskit

SailaL

Käväsin tossa Joensuussa. Olin ihan ihmeissäni kun taksikuskit näytti ihan ihmiseltä, ei mitään vajakkeja pullasorsia. En ole tottunut.

15

820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonkansalainenvain

Jospase ei olllutkaan mitään ns kierrätysmiehistöö, että on sen ja sen mies/naisystävä vaan ihan perisuomalainen, ammattiylpeä asiakkaistaanhuolehtiva siistiäsettiä oleva yxilö.

• uskoiskotuota

Oliko ihan sisäsiistiä tyyppiä? Jos, niin lienee ollut muualta.

• SailaL

Olipa todella selkeää tekstiä.

• Mievaan31

Mäkin kävin Joensuussa, kävin myös Hesassa. Niissähän oli ihan ihmisen näköisiä naisia.
      Ei vaan Heinävedellä näe vastaavaa!

• soutaa-huopaa

Kiitos sinulle Heinäveden taksikuski kun toit äidin hellään huomaan sieltä Ilomantsista pari suvea sitten, oli hauskaa olla kyydisäsi,lauletaan joskus lisää

• turvvallistaasioimista

Lienee ollut Leo PerusSuomalais -ehdokas!
      Tottakai asiakaspalveluhenkinen herrasmies!

• Asunutsielläikäväkylläää

Komee ja fiksu jätkä! Olis varmaan käyttöä päättäjänä, huh huh. Just tyypillinen heinävetinen.

• BakoLaine

Kyllä minäkin kävin viimesuvena Kermanrannassa, luulin kuvanneenin hylkeen mutta sehän vain oli paikallinen "nainen" ottamassa aurinkoa!

• rytinälläallaasasti

minnäi vasta laskeevvun puusta, ku ukkikii on kepulaisii ja myö on nuapurilta viety mehtee ommaan muahan lisäks.
      Sii puusta laskeevvuin.

• PlösötTaksisuharit

Taksiluvat vapaaksi jotta plösöt kuskit eivät saa kiskoa kiskurihintoja velkamersuillaan...

• BakoLaine

Oon sammaa mieltä!! Heinäveellä ollut aina kauheata ryöstöä nuo mittarimatkat. Toivottavasti tullloo tuo uusi taksilaki!

• Onkohyva

Tulee uusi taksilaki....mutta hinnat ei ainakaan laske. Se on varma. Ei se auton merkki sitä matkan hintaa tee. Kyllä ne on ihan muut maksut. Luulisi teidän suomessa asuvina tietävän,että täällä kyllä rokotetaan. Ne taitaa nämä vinkujat olla sellaisia keskenkasvuisia kakaroita,joilla ei ole asioista mitään käsitystä. No,kohta te vinkujat saatte uuden taksilain ja vielä kalliimmat kyydit. Ai niin....ja huonomman ja turvattomamman kaluston ja ammattitaidottomat kuskit. Kyllä ne turvapaikanhakijat (esim.) mielellään teitä kyyditsee jollain puutarhatraktorilla ja ottaa vähän isomman taksan,kun nämä teitä häiritsevät mesekuskit.

• BakoLaine

Menikö tunteisii ?

• Anonyymi

Enpä ole Heinävedellä huonoihin kuskeihon törmännyt. Kaikki mukavia ja puheliaita.

• Anonyymi

Sammoo mieltä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe