Mieskuntoa ei mitata yhdynnän työntöjen määrässä vaan yleiskunnosta kuten cooper-testi 3000 tai 50-100km pyöräretkellä! Se vaatii mieskuntoa!
Vätykset nielee pillereitä ja olevinaan mieskunnoltaan komeita? Miten alas mies voi vajota, niin se tekee sen mahdollisimman alas kuin mahdollista ja on ylpeä , jopa kerska?
Potenssilääke on noloin asia koskaan! Karmea tilanne jos jollain lääkkeen voimalla joku jopa lisääntyy? Homot hankkii eniten potenssilääkkeitä ja ehkä saavat niistä merkittävän alennuksen kun homous on sairaus. Töissä ei voi olla homona, vaan sairaslomaa pukkaa kunhan ilmoittaa että on ihan homona kun heräsi maanataina...
Mieskunnonmittaus
1
174
Vastaukset
- testosukko
Potenssilääkkeet ja korvaustestot kuuluvat vielä toistaiseksi tämän metsäluterilaiskansan "hys, hys" asioihin.
Naurettavaa moralisointia!
Olen 73v ukko ja käytän nyt urheilulekurin resptillä testogeeliä kahdeksatta vuotta.
Lähtötasoni ol tk-lekurin mielestä viitearvoon nähden riittävä mutta urheilulekuri ymmärsi liikunnan merkityksen yleiseen olotilaan ja varsinkin terveyteen.
Koen elämäni laadun joka suhteessa erinomaiseksi.
Numeerisesti mitattavissa oleva fyysinen kunto kestää vertailun mihin ikäluokkaan tahansa.
Psyykepuoli on hankalammin todenettavissa ja se miehille tärkeä elintoiminto jatkaa vähintäänkin kohtuullisella paineella.
Olisin ollut idiootti jos en olisi aloittanut itsestäni huolehtimisen.
Arkielämän ja harrastukseni piirissä en rummuta tätä mutta en salailekaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499