Mielessäni että eipä palstalla ole juurikaan kuin miehiä jotka ovat monikulttuurisessa suhteessa. Suurin osa naisista on muslimien patjoja ja kaikki tietävät että ei muslimeilla ole kulttuuria.
Tässä hiljaa mietin
4
189
Vastaukset
- Raaka-_-Watson
Tarkemmin kun ajattelen niin ei kai niillä miehillä ole mitään suhdetta koska eihän silloin tarvitsisi tulla tänne vittuilemaan. Mutta sanokaa mitä sanotte, niin rikokset ovat nousseet 800 prossaa ja muslimit valloittavat maailman, tai jos ei maailmaa, niin ainakin naisia. Se kyllä vituttaa.
- Raaka-_-Watson
Tarkemmin kun ajattelen niin ei ne nykymuslimit taida enää välittää Mohammedin opeista. Ei ne varmaan usko edes Allahiin. Syövät perkeleet sianlihaakin. Eivätkä taida pystyä valloittamaan maailmaakaan, mokomat vellihousut. Tiedä siitä 800 prossastakaan....Yaha, alkaa olla jo myöhä, jospa painuisin pehkuihin. Mutta jos maapallo olisi pyöreä, niin kengätkin kuluisivat vain keskikohdasta.
- Raaka-__-Watson
...mutta muttaaaa perse kuluu vain reunoilta kun istuu vessan pytyllä....voi vidu..
- Halvallameni
Mua niin vieläkin harmittaa, kun sun vaimo sai niin halvan sormuksen siellä ulkomailla. Että jaksaisi katella sun naamaa, pitäisi saada parempi korvaus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595