Onko kellään tietoa Haaga-Helian finanssi- ja talousasiantuntijan koulutuksesta? Olis kiva tietää koulutuksesta esim. onko mitään eroa tavalliseen tradenomin koulutukseen, minkälainen pääsykoe on, onko helppo päästä sisään, kuinka vaikeaa tradenomin on löytää oman alan töitä, minkälainen paikka Haaga-Helia on opiskella, onko koulutuksen jälkeen realistisia mahdollisuuksia jatkaa kauppatieteiden maisteriksi, kuinka arvostettuja ylemmän amk:n koulutukset ovat yms. Kaikkea tietoa ois kiva kuulla! Kertokaa toki myös jos olette vasta ajatellut hakea kyseiseen koulutukseen. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista. :)
FINANSSI- JA TALOUSASIANTUNTIJA, HAAGA-HELIA
1
308
Vastaukset
- 65748392
Itse aloitin viime syksynä juuri tuossa ''finassa'' ja ihan tyytyväinen ollut. Kursseja nyt ensimmäisenä vuonna ollut melko laajalti eri aloilta, mikä ollut ainakin omasta mielestä mukavaa. Jos ensimmäinen vuosi on ollut lähellä normi liiketaloutta, niin seuraavana vuonna sukelletaan enemmän juuri finanssialan puolelle. Toki niitä kursseja on jo nyt ollut. Ryhmätöitä ollut melkein jokaisella kurssilla mikä ollut vähän sellainen /- , hyvässä ryhmässä mukava tehdä töitä, mutta sitten taas välillä joutuu ryhmään jossa on muutama lorvija, ja aikaa ei oikein tahdo löytyä. Tosiaan syksyllä tulee uusi OPS, niin en osaa sanoa miten opinnot muuttuvat, mutta ilmeisesti ryhmätyöt vähenevät.
Pääsykokeen vaikeudesta en osaa sanoa onko vaikea vai helppo, kun riippuu niin paljon hakijasta (onko aikaisemmin perehtynyt enemmän jo alaan, onko hyvä matematiikassa jne... ja tietenkin helpottaa jos tulee lukiosta ja ihan ok papereilla).
Työpaikan saaminen tai maisteriksi opiskelemaan pääseminenkin nyt on aika paljon opiskelijasta itsestään kiinni.
Kouluna Haaga-Helia on hyvä (useita eri linjoja=vapaavalintaisia opintomahdollisuuksia paljon). Opettajat on mukavia ja joustavia. Pasilan kampus siisti ja iso, ainoa miinus välillä pitkät ruokajonot jos sattuu tiettyyn aikaan ruokailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 562760
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 602003
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171557Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301400Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?331384