Ilmoittaa työpaikan yhteydessä, minkälaiseen siivoukseen haetaan työntekijää? Olen törmännyt nyt työtä hakiessa siihen ongelmaan, ettei siivottavasta kohteesta saa mitään tietoa. ISS:llä vastaa automaatti "emme voi antaa esimiehen puh.nroa tai emme voi kertoa kohteen osoitetta", RTK:lle soittaessa "esimieheni ei ole antanut lupaa kertoa kohteesta". Onhan kilpailua tietysti firmojen välillä, mutta tietääkseni työnhakijalla on oikeus saada edes ylimalkaista tietoa, vaikkapa toimistosiivousta, tehdassiivousta jne. Itselläni on rajoitteita siivoustyössä, joten ennen hakemista haluaisin tietää, voinko ylipäätään hakea vai en. Summan mutikassa laittaessasi hakemuksen, voit joutua sen jälkeen riitelemään te-toimiston kanssa, miksi et ottanut työtä vastaan (vaikka lääkärinlausunnot ovatkin siellä). Ala-arvoista kohtelua, tuskin siivousalan ammattilaisia on niin paljon, että voisi tällaista tyyliä jatkaa tulevaisuudessa. Tästä lähtien en hae paikkoja, joista ei saa tarpeeksi tietoa ennen hakemuksen lähettämistä. Kukaan törmännyt samaan?
Onko tosiaankin niin vaikeaa?
tietoamulle
1
129
Vastaukset
- diileily
Tuttu juttu. Kyse voi olla siitä, että haetaan siivoojaa jonnekin TOISAALLE, jonka kohteet/kohde voi olla vielä ihan muualla. Tai joku yritys etsii siivoojaa anonyyminä, joten itse työtehtävä annetaan hakuun laitettavaksi anonyyminä.
Mutta, ei ole hauskaa sillä, joka hakee töitä, kun ei tiedä, minkä puolen osaamista eniten kaivataan haettavassa työpaikassa ihan oikeasti- Olisiko tässä kohden näillä isoilla työvoimanvuokraajilla ihan oppimisen paikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657