Eli, tulin koulusta normaalisti, kun pikkusiskoni tuli kertomaan, että oli löytänyt uros- ja naaraskanimme samasta häkistä. Itselläni ei ole todellakaan aiempaa kokemusta poikasista, tai niiden teettämisestä. Kanit olivat alusta asti olleet todella kiinnostuneita toisistaan, joten en ole päästänyt kovin lähelle toisiaan, mutta tällä hetkellä luulen, että se on menoa nyt... Eli voisiko joku kertoa poikasten hoidosta jne. Naaras on siis 2v leijonanharjas ja uros 1,5v risteytys. Saako poikaset helposti myytyä? Missä kannattaa myydä, ettei joku osta vain käärmeen ruuaksi? Haluaisin hyvän loppuelämän kodin.
APUAAPUAAPUA
epätoivoinennnn
2
226
Vastaukset
- Hhnmm
Älä huoli, eivät kanit lisäänny.. Ainakaan meillä päin. Vuoden ajan eri yhdistelmiä kokeiltu, ei tulosta.
- onneama
Anna kanille hyvälaatuista heinää ja teelusikallinen pari kauraa päivittäin, sopiva pesäkoppi, ja jätä naaras rauhaa, sillä jos koskettet poikasia ekan viikon ainan, emo syö pennut. Ostjia voit sitten aikanaan valita kyselemällä tulevasta kodista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670