Pitkänajan sääennuste lupailee, että pk-seudulla yöpakkaset loppuisivat toukokuun puolivälin nurkilla. Uskaltaisiko jo silloin vaihtaa nastarenkaat pois? Vai onko se turhien riskien ottamista?
Kesärenkaiden vaihto
5
124
Vastaukset
Pari päivää sitten kesärenkaat vaihdoin alle. Varmaan vielä kerran pari lunta voi sataa pikkasen mutta otin riskin. Jos tulee paha keli niin sitten lainaan muijan autoa jossa kitkarenkaat. Niiden kanssa ei ole vaihdolla kiirettä.
- kusetusko
Aivan lupailee? Tosin kun katsot ikkunasta mikä se tänään on keli tai toukokuussa? Muuten voi olla jopa 10 senttiä lunta plus juhannus sää oi sitä ei tiedä edes Puotakaan sillä??
- yöpakkanen.pelottaa
Tykkään tyydyttää villisti itseäni muiden katsoessa siinä ympärillä.
- tättärääpippijuu
Ensi torstaina on auton luovutus. Päätin siihen ottaa vielä talvirenkaat alle.
- vaihdapois
Pitkän ajan säähistoria kertoo, että jääkausi loppui noin 11 500 v sitten. Sen jälkeen ei nastarenkaita ole tarvinnut alle vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329