Nyt ateisteja jurppii

hyvä.uutinen.tämä

Tuttu kaveri kertoi juuri, että Kuolleen Meren pohjasta on löytynyt suolakerroksesta Jeesuksen jalanjälki. Yhdysvalloista saapuneet tiedemiehet olivat todenneet aidoksi.

Tämä tieto ei vielä ole ollut mediassa, on niin uusi. Voin vain kuvitella ateistien ilmeet, kunhan julkaistaan. Vai ei muka ole todisteita.... hah!

9

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uppsalan_tiedote
    • Näitähän tulee nyt ihan solkenaan. Syksyllä löytyi meidän perunamaalta aito Mohammedin räkäpallo.
      Mutta tuo uusi löytöhän antaa kokonaan uuden tulkinnan sille, kun sanotaan, että Jeesus nousi Kuolleista.

• Prof_Takajeejee
    • Ainut jälki Jessestä voisi olla munan jälki Magdaleenan suoraan alenevassa polvessa. Mutta Jeesus oli ilmiselvä homppeli tai may bi.

• hyvä.uutinen.tämä

Avaajana ,uskon mielestäni Jeesuksen olevan HOMO. Siis miksi muuten, ev.lut kirkko saisi vihkiä HOMOJA? SATTUMAA EI OLE joten.... .... ...hih hih..

• Eikä vain jalanjälki, vaan hänestä on löytynyt kuviakin. Ainakin sellaisia jotka näyttävät siltä miltä hän näyttäisi jos Jeesus olisi olemassa ja Eurooppalainen eikä Lähi-idästä kotoisin. Eli samoin kuin kaikissa kristityissä maalauksissa.

https://www.buzzfeed.com/arielknutson/people-who-found-jesus-in-their-food

• A.Teisti

Kiitos hauskasta vitsistä!

Oliko Jeesus vielä laittanut nimmarin jalanjäljen viereen? Vai saiko jalanjäljestä "varpaanjäljet", joita voi verrata käärinliinasta löytyviin...

Vaikka minä kyllä luulin, että Jeesuksella oli tapana kävellä veden päällä, eikä pohjassa...

• hyvä.uutinen.tämä

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201703132200085096_fd.shtml

Heh, Näitä epäuskoisia Kristittyjä suututtaa enemmän että Jeesusta ei näy
      pallihien painamaa missään. Lapsia sairaita, ja Jumala on saita.

Kohta kristityt heittävät apua sätkivän Jumalan turbiiniin ja tehojen laskettua syövät
      mössön koiramaisesti uristen

Miksi teologian laitoksella..höhhö... ovat juuri kaikkein hoopoimmat jalanjälkiin uskovat jästit?

• selittyvät.helposti

Pääsiäinen todella lähestyy ja JEESUSKUSEN LIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH vaanivat zombiuskovaiset istuvat kielipitkällä kirkossa risti-murhtapposurma- simulaattoreissaan ,hih huh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe