Mikä kellomerkki/tyyppi/malli käyttää mielestänne laadukkaan tuntuista ja näköistä metallista ranneketta...
Paras/laadukkain metalliranneke
7
170
Vastaukset
- näistäOnHyväAlkaa
Iwc, Audemars Piquet, Vacheron Conctantin ja Patek Philippe mm.
- solamclahti
Hyvin ilmeistä ettei ole näistäonhyväalkaa edes tuohon iwc omia varoja käyttää
- hate7
Oris Aquis malliston metalli remmit ovat laadukkaita kuten kellotkin
- kangashihna
Kokemukseni mukaan mikään metalliranneke ei ole mukava, olipa se miten laadukas tahansa. Talvella metalliranneke on hiton kylmä, muutoin se on käytössä kova ja joustamaton ranteessa. Suosin itse NATO-hihnaa jonka olen havainnut mukavaksi ja huolettomaksi käyttää, toki myös nahkaranneke käy.
- makujamakuja
Miten metalliranneke on kylmä, sehän on ranteessa kiinni ja talvella vaatteiden alla? Miksi rannekkeen pitää joustaa? Metallirannekkeessa on kymmeniä niveliä jotka muotoutuu tarpeen mukaan.
- kokeileniintiedät
makujamakuja kirjoitti:
Miten metalliranneke on kylmä, sehän on ranteessa kiinni ja talvella vaatteiden alla? Miksi rannekkeen pitää joustaa? Metallirannekkeessa on kymmeniä niveliä jotka muotoutuu tarpeen mukaan.
Kokeile taivuttaa rannetta ylös ja alas niin tiedät miksi rannekkeen tulee joustaa. Kova ja joustamaton ranneke on ikävän tuntuinen kun kättä tarvitsee taivuttaa vähänkin.
- ihmeInttäjä
jos se on liian kireä niin on itse syyllinen asiaan. Oikea kireys pitää olla ja metalli on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696