c:\TEMP\NCasePackage.exe Virustartunta: Trojan-Dropper.Win32.180Solutions.a
c:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IE5\S2BXC9QY\a679a8[1].js Virustartunta: Trojan-Downloader.JS.Small.af
mitä noi on?
onko yleisiä?
mitä kannattaa tehdä seuraavaksi?
tälläisiä
5
824
Vastaukset
- viruksia
Laita virusohjelma poistamaan ne.
- johannes
Aja virustorjuntaohjelma, mikä sinulla toivottavasti on koneella. Mikäli ei, niin tuolta löytyy esim. AVG on ilmainen ja hyvä http://koti.mbnet.fi/pattaya1/
- oli koneella
löysin ne f-securella.
antoi ilmoituksen nyt on tollaiset tulleet koneelle.
tuolta alempaa joku kaipas leffoihin tekstejä oli jotain ee linkissä ja sivu ei auki mutta troijalaiset sisään.
kuinka hyvin toi f-secure ajelee noi virukset?
pitäiskö ottaa joku adaware/spypot ja ajella sillä? - secur
oli koneella kirjoitti:
löysin ne f-securella.
antoi ilmoituksen nyt on tollaiset tulleet koneelle.
tuolta alempaa joku kaipas leffoihin tekstejä oli jotain ee linkissä ja sivu ei auki mutta troijalaiset sisään.
kuinka hyvin toi f-secure ajelee noi virukset?
pitäiskö ottaa joku adaware/spypot ja ajella sillä?korkeimmalle teholle ja jos on xp, poista järjestelmän palautus käytöstä siksi aikaa, sitten käynnistä kone uudelleen.
ohjeet poistoon löydän kun luet edellisä viestejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398