Käyttääkö kukaan auralliseen migreeniin estolääkkeitä ja miten on tehonneet tai ei ole?
Estolääkkeet
2
158
Vastaukset
- Nykyisinterve
Olen kokeillut ja käyttänyt noin 10 eri estolääkitystä migreeniin, esim seloken, triptyl jne. Lisäksi olen kokeillut kaikki vaihtoehtohoidot, vitamiinit ja ruokavaliot parantumatta migreenistä. Eivät tehonneet pitkässä juoksussa. Vasta marihuanasta sain avun eikä tarvitse enää kärsiä migreeneistä. Yhdeksän vuotta kärsin joka viikko aurallisesta migreenistä.
- migreenit
Siskollani oli estolääkkeet ja useampaa lääkitystä kokeiltu, mutta täysin tuloksetta. Hän saa toisinaan hyvinkin voimakkaita kohtauksia, johon kuuluu näkökentän haitat, voimakas päänsärky, väsyminen ja tosinaan lisänä oksentelu. Lamaantuu täysin ja uni on ainoa hoito.
Ilmeisesti hänellä selkä/niskajumit altistaa kohtauksille. Helpotusta on saanut siitä, että käy säännöllisesti hierojalla/jäsenkorjaajalla ja akupunktiosta kokee olleen apua myös. Ennen kohtauksia tuli viikottain ja nyt keskimäärin kerran kahdessa kuukaudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595