Ennakkoäänestys

Kaikket

Olipa tympeitä henkilöitä vaalitoimitsijoina :(

Ei ees tervehtiä osanneet .

18

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalitarkastaja

Mikä on kyseisen vaalitoimipaikan osoite? Mikä on päivämäärä ja kelloaika, jolloin tämä tapahtui?

• Kerran.äänestänyt

Taisipa olla itse keksitty juttu, kun ei pystynyt kertomaan edes, missä kävi äänestämässä eikä päivämäärää ja kellonaikaa. Jokaisella ennakkoäänestyspaikalla on osoite.

• hfgdgdg

No voi hyvää päivää.

• näkemisiin

Olit tietenki, liikaa persun näköinen.

• tympeäAloitus

Miksei aloittaja itse mennyt toimitsijaksi?
        Itse ei viitsitä muuta kuin moittia niitä jotka tekevät jotain muitten hyväksi.

• äänestäminenHelppoa

Tilanne voi olla toimitsijallekin jännittävä. Ennakkoäänestys on monimutkainen toimenpide. Virheitä ei saa toimitsija tehdä, sehän tärkeintä.

• Kylläpä oli tänään ennakkoäänestyspaikalla paljon rintamakarkureita ja muita pakoloisia. Molotuksesta sai sen verran selvää, että SDP:ta äänestivät, he ja vasemmistohan niitä tänne eläteiksi haluaa. Ja onhan sdl:la matutaustainen ehdokaskin.
      Alkaa oleen jo menetetyn maan meininkiä Kemissä.

• Saman.huomasin

että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.

• Paperittomatkin äänestää. Kyllä se puoluepeli sellaista vatulointia on et kyllä äänestää saa kuka vain.

Lapsi:
        - Isi, alkavatko kaikki sadut: Olipa kerran?
        Isi:
        - Ei, toiset alkavat: Jos äänestätte minua, niin lupaan...

Haa haa

• mitäsnyt--

Niin niin, ennen Kemin päättäjät olivat niiiiin hyviä....

• Äääääääähäh

Hähähähähähähähähähähääää...

• apin
        Saman.huomasin kirjoitti:

että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.

Juuri näin . Menee valtuustoon suurimmalla äänimäärällä . Seuraavaksi tullut jää kauas äänimäärässä . Kemissä riittää tätänykyä suosijoita tälle politiikalle . Kaksi kuukautta vaalien jälkeen tumma poju on jo sosiaalitoimen johtaja . Puolenvuoden kuluttua hän on jo kaupunginjohtaja , koska nykyinen kaupunginjohtaja suosii tummia poikin , kuten muukin Kemin johtavassa asemassa oleva sisäänpäin lämpeävä eliitti .

• Niinpäsnii

Harmittaa kun noi paperittomatkin saa äänestää. Mitä he tietävät kaupungin asioista muuta kuin omat etunsa? Ja kohtahan niiden on pakko lähtä pois, tai ne viedään pois. Voitte vain kuvitella kuka ja nikä taho on pyytäny niitä sen numeron siihen piirtämään.
        Minusta tuo on perustuslain vastaista toimintaa.

• alikersanttiköyrijä

keminmaassa hionoa vaalitoimintaa se kemissä aina kaikki huonosti eri on maalikylillä kaikki toimii ei ole mistä valittaa

• J.Tavasti

Tervehditkö ensin itse, kun tulit äänestyspaikalle? Helppo vaatia hyviä tapoja muilta, jos ei itse hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.

• apin

Itse en voi äänestää lainkaa , enkä ole varma onko äänioikeuttakaan . En pääse terveyssyistä äänestyspaikalle , eikä ennakkoäänestys paikkojakaan ole lähimain . Olen luullut , että äänestäminen on kansalaisille maksutonta . Minä puolestani joutuisin maksamaan invataksin päästäkseni vaalipaikalle .

• äänestinkinJo

Se on pieni hinta siitä, että Suomessa on äänioikeus ja vapaat vaalit. Itse kyllä maksan mielelläni matkakustannukseni. Ajatelkaa millaista täällä olisi, jos ei kansalaisilla olisi äänioikeutta.

• Muistappa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe