Ilves voittaa tämän vuoden Suomen Mestaruuden!
Nyt jo Ilves on osoittanut olevansa parempi kuin Tappara joka johtaa koko liigaa. Ilves Suomen Mestari 2017!
Ilves voittaa Suomen Mestaruuden
2
163
Vastaukset
- JyväskyläJyrää
No ei todellakaan voita! :D Ipalaisten toiveuni!
Sinänsä on käsittämätöntä, että Ilves on viime vuosikymmenistä toiseen onnistunut olemaan liigan selkein luuserijengi.
Tampere on kuitenkin Suomen toiseksi isoin kaupunki. Lajia harrastavien määrä sen myötä huomattava, ja koko pirkanmaan talousalue käytettävissä mistä budjetti raapustaa. Mutta ei - ainainen häviäjä!
Tappara sentään teki ryhtiliikkeen, kun Suomen johtavasta kiekko-osaamisen kaupungista Jyväskylästä älysivät palkata muuan Risto Dufva laittamaan pilipaliorganisaatio kuntoon. Viime vuosina on Tappara saanut nauttia jyväskyläläisen ilmiömäisen osaamisen hedelmistä!- Ilvesfan
Itse asiassa Ilves kohtaa Jypin finaalissa, mutta Jyp jää kakkoseksi.
Jokainen joukkue on vain niin hyvä/huono kuin viimeisin peli. Ilves kurittaa sarjajohtaja Tapparaa ja jatkaa finaaliin asti. Mestaruus tulee tänäkin vuonna Tampereelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670