Voi herran jestas ,kisoihin hommattiin bussilasti mamuja joille maksettiin kyyti ja pääsyliput muka Suomi 100-vuotta kunniaksi! Mihin jäi paikalliset eläkeläiset jotka ovat rakentaneet tätä Pudasjärveä?Ois löytynyt lähtiöitä paikallisväestöstä,hävetkää!
Panuman porokisat
7
568
Vastaukset
- Panumanmolla
Juuri tämän johdosta jäimme isolla porukalla pois Panuman porokisoista.
Jos jollekin olisi haluttu järjestää ilmaiset juhlat niin ehdottomasti paikallisille työttömille ja eläkeläisille. - mollamolla
Ei tainnut siinä bussissa olla montakaan maahanmuuttajaa. Taisivat olla enimmäkseen turvapaikanhakijoita koko joukko.
- Livollelaskenluojani
Taisivat olla juhlapaikan hakijoita.
- SuomiSuomalaisille
Mitä turvapaikan hakijoita nämä olivat ?
Eikö heillä pitäisi olla turvaamassa vaimojaan, lapsiaan, vanhempiaan ym. perheenjäseniään kotimaassaan. Minulla ainakin on sellainen henkilökohtainen käsitys, että he ovat tulleet Suomeen euroopan runsaskätisimmän sosiaaliturvan perässä. Suomellahan riittää rahaa niin kauan kuin saadaan velkaa.
Velaksi eläminen ei pitemmän päälle onnistu. Jätämmekö tuleville Suomalaisille sukupolville ylitsepääsemättömän velkataakan ? - eimatumutttamutuvaan
SuomiSuomalaisille kirjoitti:
Mitä turvapaikan hakijoita nämä olivat ?
Eikö heillä pitäisi olla turvaamassa vaimojaan, lapsiaan, vanhempiaan ym. perheenjäseniään kotimaassaan. Minulla ainakin on sellainen henkilökohtainen käsitys, että he ovat tulleet Suomeen euroopan runsaskätisimmän sosiaaliturvan perässä. Suomellahan riittää rahaa niin kauan kuin saadaan velkaa.
Velaksi eläminen ei pitemmän päälle onnistu. Jätämmekö tuleville Suomalaisille sukupolville ylitsepääsemättömän velkataakan ?Enimmäkseen nämä olivat juuri niitä vaimoja, lapsia, vanhempia ym. perheenjäseniä.
- tarantellus
oisitta piirtäny kirkkovenneen mamuille lummeen ja käskeneet soutaa poro-kisoista kotiin. oispa ollu heilläki tekemistä turhan lorvijat!!
- soutaa
sammaa mieltä tarantelluksen kanssa eiku iijokkee pitkin menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645