Eli miten kytkytän laitteet yhteen, kun käytössä on TV, Digiboksi, Video ja DVD? (Scart/antenni?)
Vielä kun kytkennän pitäisi olla sellainen, että videolla pystyy nauhoittamaan eri kanavaa, kuin mitä itse katsoo..
DIgiboksin Salora DVB 420-T kytkennät
5
2945
Vastaukset
- ukki
Antenni ensin digiboksiin,siitä videoon ja siitä vielä telkkuun. Scart -johto digistä videoon ja videosta telkkuun. Jos sulla on toistava DVD, panet siitä scartin telkun alempaan liittimeen. Käyttämällä telkun, videon ja digiboksin kaukosäätimissä olevia tv/av nappuloita, saat kaiken toimimaan.Käytä vain hyvälaatuisia scart-johtoja, ei tarjoustuotteita, jotka saavat vain häiriöitä kuvaan.
- qrewv
antenni seinästä digipoxii siitä videoon siitä tv.skart: dikibox-tv tv-video video-dikibox.dvd siihe telkun kolmosskarttii
- abc
"Vielä kun kytkennän pitäisi olla sellainen, että videolla pystyy nauhoittamaan eri kanavaa, kuin mitä itse katsoo.."
Jos katsot digikanavaa, voit nauhoittaa analogista kanavaa. Ja päinvastoin.
Ukki tuossa jo vastasi miten se kytkentä tehdään, edellyttäen että sekä tv:ssä että videossa on kaksi scarttia. - ongelmaton
Kaikenlaisia kysymyksiä ja vastauksia aiheesta.
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;3000#9 Siis eri digikanavaahan et pysty katsomaan samaan aikaan kun nauhoitat toista.Vain kiintolevyllisillä boxeilla mahdollista joissa 2 viritintä.
Antennipiuhat vain vedät kaikista läpi ja viimeksi televisioon.
Boxista toinen scart videoon nauhoitusta varten,toinen televisioon.
Ongelma tulee jos televisiossa ei kolmea scarttia jos haluaa kaikki(dvd,video ja digiboxi)olla suoraan televisioon kytkettynä.Itselläni kiertääkin videon ja polttavan dvd:n kautta digiboxin kuva,ei ollenkaan suoraa kytköstä televisioon vaan katson ko.laitteiden kautta.
Jos nauhoittaa ja haluaa katsoa muuta kanavaa joutuu tyytymään analogiseen lähetykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791