M: Sähköinen haukunesto panta

NoHau

Omistatko sinäkin kerrostalossa kaikkia häiritsevän terroristi koiran? Joka räksyttää jokaisen rapussa liikkujan perään ympäri vuorokauden?

Hakunpysäytin on mainio ratkaisu:
https://3.sharebylink.com/1/iqBoxUpload/20170401_122304_haukun_lopetin_aXGyNBktRuvr.jpg

Toimii paristolla, ja lopettaa koiran haukkumisen nopeasti ja tehokkaasti.

Toimi omalle koiralle, ja olen myös lainannut naapureille tarpeen niin vaatiessa. Nyt on kuitenkin tullut muutettua omakotitaloon, joten olisi tarpeettomana mynnissä, Helsingissä. hp 25€ Postitus pakettiautomaatin s-pakettina tarpeen vaatiessa, ennakkomaksulla tilille.

antibark@objectmail.com

Uuden veroisessa kunnossa, vaikka onkin muutaman kerran käytetty. Toimii niin nopeasti, ettei tarvitse pitkään käytellä.

4

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NouThänks

Kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos. En kiusaa koiraani moisilla

• hölmöskappari

Jos on torvitunari niin käyttää piikkiä tai mitä tahansa vaikka seivästä sitten. Armeijakoiratkin, hölmöt ohjaajat käyttää kaikenmaailman piikkiä. Tunarit!! Ei taito riitä, kestäkää ja hävetkää hölmöt ohjaajat. Ei muuta eläinrääkkääjät. Vaihtakaa hommia kilipäät.

• CaneCorso112

Olenkin monta kertaa naureskellut näille "esittäjille", !! Ipo sitä ja tätä. Mitä väliä sillä millintarkalla työskentelyllä on? Lunki koira huomaa sähläämättäkin todellisen vaaran. Menkää jo metsään niitten malikoittenne kanssa. Ihan naurettavaa isottelua. Pikkulapsikin osaa treenaa noi helpot manööverit, hih!! Piikkipanta, salli miun nauraa...malinois pitäkää piskinne tunarit, tiedätte että löytyy vahvempia ja parempia, kovapäisempiä! Ottakaa se aivoton handleriksi jos puupään haluatte, mitään tiedä mistään puuaivot!

• tähdenlentosaku

Niin, kyllähän ne armeijan skipiskapparit muistetaan, varmasti jokainen:D Ei muuta kun koulutuksen iloa, ehkä sitten joskus...:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe