Tarviiko ihminen seksiä?

Kyselijä-

Kumpi tarvii enemmän seksiä mies vai nainen? Ihminen voi elää hyvää elämää ilman seksiäkin. Seksiä voi harrrastaa jos haluaa lapsia mutta muuten seksillä ei tee mitään.

24

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet joko tunnekylmä tai sitten et ole saanut kunnon seksiä koskaan. Kannattaa nauttia siitä mitä meille on suotu. Biologisesti asia on noin mutta ihminen on sosiaalinen eläin vähän kuin bonobo.
      Olrn vakuuttunut että nainen tarvitsee ja myös nauttii seksistä enemmän. Mutta molempi parempi.

• Aki.Palstamäki

En usko että erot seksuaalisessa himokkuudessa olisivat sukupuolisidonnaisia, lähinnä kyse on yksilötason eroista.

Olen päässyt kokemaan naisten kanssa monenmoista seksin saralla, enkä minä ainakaan usko niiden kokemusten perusteella naisten seksuaaliseen pidättyväisyyteen silloin kun himot alkaa jylläämään toden teolla. Kiihottuneena nainen on melkoinen eläin.

Ymmärrän sen ettei joku alemmuudentuntoinen ätmi oikein nappaa, seksi kun on hyvin intiimi laji ja se vaatii vahvaa läsnäoloa ja itseluottamusta.

• lelut_pelastaa_maailman

Olen vanha nainen,
        haluaisin seksiä joka päivä, mutta saan mieheltäni vain pari kertaa viikossa.
        Luultavasti halut ja tarpeet ovat aika yksilöllisiä?

• Pillujen--asiantuntija

Jotkut onnekkaat miehet saa seksiä jos ovat tarpeeksi komeita. Aika monet miehet jää ilman seksiä. Nainen ei tarvii seksiä koska ne rakastaa itseään niin paljon ettei tarvii miestä siihen.

• kassienasiantuntija

Nainen ei tarvii seksiä eikä orgasmia koska kassit ei täyty. Nainen antaa seksiä vain hyötymistarkoituksessa.

• vbvnbvnbvbnv

Sehän on sellanen juttu, että jos nainen ei seksiä halua, ei mies sitä naiselta saa.

• sehänonsellanenjuttu
        vbvnbvnbvbnv kirjoitti:

Sehän on sellanen juttu, että jos nainen ei seksiä halua, ei mies sitä naiselta saa.

taitava mies saa naiselta aina. taito on saada nainen haluamaan

• No pidempiä seksittömiä kausia aina välillä elettyäni (vuosi - 2 vuotta) olen tajunnut sen, että ainakin minä voin elää ja ihan helpostikin. Ei tee mieli edes itsetyydytystä, kun ei noita "himoja"/"haluja" käytännössä ole. Hyvän seksin jälkeen pari ensimmäistä seksitöntä kuukautta ovat ne kaikkein vaikeimmat, mutta sen jälkeen alkaa helpottaa ja puolen vuoden jälkeen ei tunnu enää missään eikä edes muista mitä se seksi oli - huonon seksin jälkeen taas seksittömyys tuntuu helpolta melkeinpä siitä päivästä lähtien kun selibaatin aloittaa. Vastedes tarvitsen todella hyvän syyn vaivautuakseni enää sellaista turhaketta, mitä seksiksikin kutsutaan, harjoittamaan.

• Peter-Carl

Sääli että noin nuori nainen on tätä mieltä.

• Epäreilua

Miehen terveys ei kestä ilman seksiä. Pää kestää hyvin, mutta mm eturauhanen sairastuu helposti ilman lähes päivittäistä hoitoa.

Se on kiusallinen tilanne, kun ei huvita käyttää kättä, mutta jos ei sitä tee niin kärsii heti eturauhasvaivoista ja voi sairastua vakavasti.

• Sinkkunainen--

Sanotaan näin vaikka että en tarvii seksiä koska miehet ei ole uskollisia eikä ne ota naista huomioon. Ilmankin tosiaan pärjään.

• Hhohh

Ai naiset on uskollisia?

Miksi sitten tutkijat sanovat, että vähintään kolmasosalla lapsista on eri isä, kuin äiti väittää ja rekisteriin on kirjoitettu?

Henkilökohtaisesti ainakin tiedän paljon enemmän pariskuntia, joissa nainen on pettäjä, kuin että mies olisi pettäjä.

https://www.google.fi/search?q=naiset pettävät enemmän

• Hhohh

• eienääikinä

Osaan sanoa vain omasta puolestani etten tarvitse sitä enää.

• Karvamuna-

Seksin saaminen on edellytys onnelliseen elämään.

• Aki.Palstamäki

Tällä palstalla seksi tuomitaan jyrkästi. Miehet ei halua spermarännejä ja naiset elävät mieluummin lastensa kanssa ilman mitään säätöjä miesten kanssa.

• Lemmenkäinen

Rukouksessakin sanotaan että: Päästä minut pahasta ! On se vaan mukava tunne kun föörpiikki lenssaa, Jumala siunatkoon Internettiä !

• Seksuaalinen on henkilökohtainen juttu. Mutta mulla tekee erittäin paljon vielä saada kohtuun asti kolkuttajan ja se tekee minusta surullisen kun vaikka kuinka huudan hätääni äännettömästi. Ei se kuule ja ota jyskyttäen lanteistani.

Mutta jos kitisen alan kuulostaa narisevalle kun ei anna voidetta säännöllisen ajoin, joten olen mielummin hiljaa ja puristan tiukasti reisiäni yhteen koskettelen, kyselen, keinuttelen ja huudan ääneti.

• alkuperäiseen

Terveyden kannalta naiselle on enemmän hyötyä seksistä, erityisesti spermasta.
      Miehelle seksi on ensisijassa mielihyvän tuottaja ja hyvä stressilääke.
      Ihminen tarvii seksiä ollakseen normaali ihminen.

• emmekaikkiolesamanlaisia

Et kai ihan tosissasi tuota kirjoittannut.

• Epäreilua

Väitän että miehen terveydelle selibaatti on haitallisempaa.

Kusi tulee eturauhasen läpi, kuseminen on vaikeaa jos ei ole käyttänyt kättä muutamaan päivään. Eturauhanen on suolen vieressä ja ulostaminen voi olla tuskallista, jos eturauhanen on tyhjentämättä ja tulehtunut. Viikoissa rupeaa jo tulemaan isompia ongelmia kuten eturauhasen tulehdusta. Pidemmällä ajalla tulee vakavampia sairauksia.

Miehellä seksi vähentää sukuelimien tulehduksia. En tiedä varmaksi, mutta naisilla se kai lisää niitä.

• Pillujen--asiantuntija

Mies tarvii naista aina johonkin. Myös seksiin

• Anonyymi

joka päivä

• Anonyymi

Miehillä ei oikeutta seksiin. Pelkästään naisille on seksi . Mies ampuu päänsä irti , siinä ainut tarkoitus miehen elämälle .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe