Ei enää ikinä pikavippejä, tai muitakaan ylimääräisiä lainoja!
Sain yhdistettyä kaikki pikalainani https://www.vertaapankkeja.fi/ palvelussa ja voin kyllä suositella lainojen yhdistämistä muillekin.
Pikalainojen yhdistely
14
665
Vastaukset
- Onjotehty
Pikavippien maksaminen halvemmalla lainalla on järkevää. Itse yhdistin omat lainani ennen joulua, eri palvelussa tosin.
- uo4oyu34thoit
Tuo vertaapankkeja.fi on kuluttajaviranomaisten hampaissa. Välttäkää, jos ette halua spämmiä.
- Kai.Vari67
Pikalainojen yhdistely, samoin kuin luottokorttivelkojen osamaksusopimusten ja kalliiden tililuottojen, tuo jopa satasien säästöt heti, eikä maksa mitään. Huomaa, että voit uudelleenjärjestellä jo yhdenkin mainituista lainatyypeistä. On myös tärkeätä valita edullisin yhdistelylaina, niidenkin koroissa on eroja. Katso halvin yhdistelylaina omalle lainamäärällesi: kingrahoitus.fi
- sj123
Kyllähän siinä on järkeä yrittää saada lainat yhdistettyä ja maksaa monen kalliin lainan sijaan yhtä halvempaa: http://www.fi/f/E10-CFijG . Haasteena on saada lainoittaja vakuutettua, että tarkoitus on maksaa laina myös takaisin, se kyllä onnistuu jos on luottotiedot kunnossa.
- 666bj
Olipas helppo ja nopee.
- ria82
Paras! Ystävällisin asiakaspalvelu. Olen ylivelkaantunut, siksi minulle on tärkeää, että asiakaspalvelu on ymmärtäväinen.
- hherf
Sain pelkkiä pikavippimainoksia, mukana ei ollut yhtään pankkia, paitsi Big Bank.
- taavi4674
Höpö Höpö!
Itselläni luottoja 20.000 euron edestä ja yksikään ei anna yhdistelylainaa!
Maksukykyä ja omaisuuttakin.. - Reino-Ähtäristä
Tjooh, kyllä tuo vertaapankkeja on niin paska palvelu, että ihan syljettää kun tuhrasinkin aikaa hakemukseen. Samaa vippipaskaa sieltä puskee tuutin täydeltä.
- HolopainenP
Velkaa ihan vitusti. minä olen onneksi ylivertaisen älykäs.
- jfkhgkjhködf
Onneksi lainan voi hakea pankista, eikä käyttää näitä syöpyneitä nettipalveluja
- mitäsläksitt
Kyllä ne pikalainat jää vain maksamatta ja se on sitten ou jee ou jee oujee...
- hahahahaaa
Sen näkee naamasta kun on pikalainaa raapassu lallallel.
- Hessu667
Onneksi ei ole pikalainaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890