Onko jollakin kokemuksia Starr tallista? Olen ajatellut vaihtavani kyseiselle tallille, niimpä olisikin kiva tietää kokemuksia tästä tallista.
Starr talli kokemuksia
10
2824
Vastaukset
- Sjoku
Talli on todella kiva ja hepatki
- kior
Kiva hevoset ja hyvä opetus!
- Anonyymi
Saa hyvää avustusta ja ihanat ponit
- Anonyymi
no itse olin tallilla aijemmin ja kuulin paljon juttuja että hevosilla on paljon tauteja ja omalla kokemuksella voin kertoa että aika tylsää tuo opetus maastoon en päässyt kertaakaan 5 vuoden aikana ja ensimmäisten 2vuoden aikana lähinnä vain harjatttiin ja putsattiin satuloita vaikka piti olla ratsastusopetus
- Anonyymi
Edelinen kirjoittaja oot varmaan käynyt jossain eri tallilla kun ei starrilla ikinä vaihdettu ratsastustunteja harjailuun/varustehuoltoon, ja maastossakin käynyt kaikki ryhmät ihan vähintään kerran kaudessa (kevät, kesä ja syksy). ja ei oo hevosilla ollu mitään sen kummempia tauteja, harvemmin saikkulaisia muutenkaan, kantavia kun on niin mm.ohjeistetaan että eri vaatteilla eri tallille, siksi ettei tulisikaan mitään tauteja.
- Anonyymi
Aivan ihana talli ja kivat ponit ja tilat yms
- Anonyymi
Aivan ihana talli ja hyvät puittet!
- Anonyymi
Paras paikka!
- Anonyymi
Parhain talli ikinä ite käyn jokaisella leirillä mitä on ja siellä on niin mukava opetuskin
- Anonyymi
Ihana talli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625