Kansa näkee nälkää.
Hallinto ei aio päästää venäläislaulajaa Euroviisuihin, vaikka EBU kovistelee.
Johto ryövää ruoankin lasten suista.
Armeija pelkkää peltipaskaa.
Kova uho/pelkuri kansa.
Maraboulla on paremmat konvehdit kuin Porosenkolla.
Ukraina on maapallon persereikä
19
214
Vastaukset
- TiltunTyhmyysHuipussaan
Tiltua vain jurppii se, että:
- Ukraina ei ole Venäjän miehittämä
- laiton Ukrainan alueen miehitys kohdistaa Venäjään pakotteita
- JUURI VENÄJÄN laulaja ei pääse viisuihin
- Ukraina käy vapaustaistelua fasistista Venäjää vastaan
- Poroshenkon konvehdit maistuu makealle:-) - rgjthj
Ukraina kannattaisi jaakaa siitä Don joen tietämiltä ja katsoa kumpi puoli pärjää. Lännen valtaan avittama Kiovan juntta ei ole legitiimi hallitsija Itä-Ukrainalle.
- ParastaMitäVoiSattua
Eli Tiltulle Venäjän miehitys alueella on ihana asia?
- vertailun_vuoksi
ParastaMitäVoiSattua kirjoitti:
Yhdysvallat miehittää Afganistania ja Irakia, mutta Itä-Ukrainassa on vain venäläisskoutseja kannustamassa paikallisia voittoon kiovalaisista kurkunleikkaajista ja tomaateista.
- TiltuValehteleeAINA
USA ei miehitä Afganistania ja Irakia. Venäjä ylläpitää tahallaan sisällissotaa Ukrainassa aantamalla kapinallisille valtavan määrän uusinta kalustoa ja tuhansia venäläisiä "vapaaehtoisia"!
- jne5yje
ParastaMitäVoiSattua kirjoitti:
Ei siellä mitään miehitystä ole. Minulle olisi ihana asia, jos ukrainalaiset saisivat päättä itse asioistaan.
Onhan sitä juu Ukrainalla paljolti slaavirasitetta päällänsä.
Mukava kuunnella aina komteatterin laulua vapaasta Ukrainasta.... pääsisivät vain vapaaksi viimein venäläisyydestä.- demarienvihollno1
..haiseva ryssä painostaa Ukrainan kansaa joka haluaa kehitystä ja vapautta...
- tehwthet
Juu, puhtoinen Ukraina ja likainen Venäjä.
- daweg
tehwthet kirjoitti:
Juu, puhtoinen Ukraina ja likainen Venäjä.
Maailma on kovin mustavalkoinen natottajan perspektiivistä.
- näisevainmenee
“Yhdysvallat ja Euroopan Unioni saattavat tahtoa pelastaa krimiläiset itseltään, mutta krimiläiset ovat onnellisia nyt vallitsevasta tilanteesta.”
Näin aloittaa Krimistä kertovan artikkelinsa yhdysvaltalainen talouslehti Forbes ja jatkaa, että vuosi Krimin Venäjään liittymisen jälkeen krimiläiset – niin ukrainalaiset, etniset venäläiset kuin tataaritkin – ovat tutkimus tutkimuksen jälkeen sitä mieltä, että elämä osana Venäjää on parempaa kuin elämä Ukrainassa.- kaulaansa_myöten
Ja sekös laittaa natosuonen ohimolla pinkeäksi.
- älä_viitti_alaviitti
Löytyy tällainen tieto kaasuaseen joutumisesta ISIS:n ja Nusra Frontin (Syyrian al-Qaida) käsiin: "How the Islamic State Seized a Chemical Weapons Stockpile" (Foreign Policy August 17, 2016). YLE-uutisen mukaan "Khan Sheikhun sijaitsee kapinallisten hallussa olevassa Idlibin maakunnassa. Idlibissä vahvoja toimijoita ovat terroristijärjestö al-Qaidan Syyrian haara Tahrir al-Sham ja islamistijärjestö Ahrar al-Sham." Jos nuo uutiset pitävät paikkansa, on täysin mahdollista, että terroristeilla on hallussaan joukkotuhoase.
- gggyh
Hyvä että eivät päästä , sehän voi laulaa siellä valloitetulla alueella .
- musta_multa_tuli
Vain sotatalous kannattelee Ukrainan päätä pinnalla, ilman sitä maa vaipuisi unhon yöhön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423