Onko Ylläpidolla jokin erityinen syy sallia erittäin loukkaavat aloitukset palstalla, mutta poistaa vain asialliset?
Ihmisten loukkaaminen nimeltä mainiten ei mielestäni ja tuskinen kenenkään muunkaan mielestä kuulu asiallisen keskustelupalstan henkeen.
Tämänpäiväisellä palstalla tiettyä henkilöä lyödään oikein olan takaa. Tällainen menettely sallitaan palstalla päivästä toiseen.
Viime päivinä valvonta on kääntynyt päälaelleen sallien täysin asiattomat aloitukset ja viestit, mutta poistaen erittäin asialliset Lieksan kuntaa käsittävät aiheet.
Olisikohan jo aika Ylläpidon muuttaa suunta asialliseksi ja pysytellä tiukasti luomissaan säännöissä. Nyt Ylläpito rikkoo niitä jatkuvasti, mikä ei herätä uskottavuutta.
Olen havainnut, että Ylläpito ei kestä arvostelua eikä varsinkaan totuutta sivuavia viestejä. Olen tallentanut tämänkin viestin kaiken varalta.
Mikä ylläpitoa riivaa?
4
132
Vastaukset
- sietämätöntä.toimintaa
Ajankohtainen huomautus. Ylläpidon kannattaa kiinnittä aloitus nastalla Lieksan palstalle ensimmäiseksi muistutuksena palstan tahallisesta tuhoamisesta.
Kiitos asiallisesta huomiosta
- aika..näyttääpi
Hienoa kun asialliset kirjoittajat ovat heränneet, on ollut kurjaa kun nämä rasse tyypit ovat pitäneet tätä Lieksan palstaa leikkikenttänään. Otaksun suurimmat sapotoijat ovat muualta Suomesta. Minullakin on vireillä testata onko ylläpidon yksipuolinen viestien poistaminen kestävällä pohjalla. Viestini poistettiin teksti oli suoraan Helsingin sanomien pääkirjoituksesta. Tunnen kyseisen lehden toimittajan, tänään
olen yhteydessä häneen, taitaa tulla poistoista vähän laajempaa julkisuutta.
Pakkohan tässä on aktivoitua, kun viestissä mainitaan henkilön nimi ja haukutaan ivaten, ei taida olla oikea suunta. Samaan aikaan puolet kirjoituksista on näitä rasistijuttuja. - tositoimiin.nyt.heti
Ylläpidon on tarpeetonta suojella Lieksan keskustelupalstalla rasse-, peris-, suvakki-, homo- ja vastaavia hölmöläistarinoita. Niillä jokaisella on omat palstansa. Lieksan keskustelupalstalle ne ovat pelkkää häirintää keskenkasvuisten varhaisteinien taholta.
Ylläpidon pitää ottaa vastuu Suomi24 palstoista ja niiden sisällöstä. Ei riitä pelkästään neuvo, että pitää tehdä ilmianto. Sen vaikutus on hyvin vähäinen, koska ilmiantoja tekevät juuri varhaisteinit poistattaen asiakirjoituksia, kuten historiatarinoita tai murresanakyselyitä rassejuttujensa tieltä.
Häiriköt ovat hallinneet jo hyvin pitkään Lieksan palstaa ja häiriköistä vain pieni osa jos kukaan on lieksalaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947