Poliisi varoittaa Venäjältä levinneen "pelin", jossa nuoria houkutellaan vaiheittain luopumaan moraalista ja ihmisyydestä sekä tekemään yhä kauheampia asioita ja lopuksi itsemurhan.
Toimintatapa vastaa aborttiasiamiesten menettelyä; Ensin hyvää elämää synkistellään. Sen jälkeen äidin ja lapsen etua väitetään vastakkaiseksi. Sitten lapsen ihmisoikeudet kielletään. Tämän jälkeen lapsen ihmisyys, jopa olemassaolo kielletään. Lopuksi uhri muilutetaan surmaamaan lapsensa mukavuusabortissa.
Kuoleman portaat
5
143
Vastaukset
- RoistotVastuuseen
Äitejä ja lapsia on suojeltava. Aborttiin houkuttelu, painostaminen ja pakottaminen on kriminalisoitava.
- RoistotTuomiolle
Kuoleman pelin kehittänyt Philipp Bodeikin tuomittiin Venäjällä runsaan kolmen vuoden vankeuteen. Kelmi ilmoitti laatineensa itsemurhaan huokuttelevan pelin "vapauttaakseen yhteiskunnan biologisena jätteenä pitämistään ihmisistä" , joilla ei ole arvoa yhteiskunnalle. Ilmeisesti satoja nuoria on tappanut itsensä.
Bodeikenin perustelu toiminnalleen vastaa 100% aborttiasiamiesten eugenistista ideologiaa. Myös toimitatapa vastaa aborttiväen harjoittamaa epävarmojen äitien manipulointia. Mukavuusaborttijärjestelmän rinnalla Bodeikin kuitenkin on pyövelinä pelkkä harrastelija. Valitettavasti aborttiasiamiehiä ei saada tuomituksi. Tässä on rikoslainsäädännön kehittämisen paikka. - VaroitaLapsiasi
Nuoria on syytä varoittaa kuoleman kauppiaista.
- ValppausTarpeen
On syytä tuntea aborttiasiamiesten menetelmät.
Onhan tuosta jo Suomessakin esimakua saatu. Poliisi jo varoitellut, kun lapset hyppii lumipenkan takaa auton eteen tielle ja toivotaan, että autoilija pystyisi pysähtymään ajoissa. Joskus ratissa voikin olla kiireinen, kännykkää käyttävä kuski, joka sitten jyrää päälle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706