Keski-Suomessa on yksi kunta jossa ei ole ainuttakaan demari eikä kommunisti ehdokasta-mielestäni järkevää porukkaa! Mikä kunta lienee kyseessä?
KUNTAVAALIARVOITUS
Hyvin.menee
4
169
Vastaukset
- hökäse.pihalle
Oisko joku hemmetin Viitasaari? Eiku nyt muistin väärin. siellähän oli demareissa lähes 80 vuotiaita naisia kerätty ehdokkaiksi. Eiks sellaiset ehdokkaat ole jo toisen kerran lapsii? Mikä se muuten oikeesti on se kunta jossa ei ole demareita???
- fiksuu.sakkii
Nyt mä tiedän. Kyyjärvellä ei ole ensimäistäkään kommarii eikä sossua ehdokkaana näis vaaleis. Pitää näköjään muuttaa Kyyjärvelle...
- vasurit.vex
Kyyjärvellä on fiksua kuntavaaliporukkaa.
- KetTyts
Eiks Kyyjärvi ole jo jonkun lahkon hallinnas ? Mä jotenki luulen noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716