Eile illal nukkumaa käydes alko huimata, sit alko olee ahdistava olo, lopulta tuntu kuin kroppa puutuisi ja sydän tako hulluna ja pulssi kaiku päässä ja oli tosi lötkö ja pelottava olo. Mies sit rauhoitteli (vaikka oli juuri nukahtamassa) ja hiljalleen olo helpottui. Säikähdin kahta kauheammin sen takia, että mulla on toispuoleista päänsärkyäkin viel. Nukuin yön tosi pätkissä. Nyt on edelleen kipeä pää, ja aamupuuron meinasin oksentaa ulos, kun vatsaan sattuu nii paljo ja oksettaa. Väsyttää.
Yöllinen paniikkikohtaus?
nalepo
4
254
Vastaukset
- nalepo
Ihan hirveän huono olo.
- lampaidenlaskija
Vaikea sanoa, mikä voisi olla, mutta joko helpottaa ?
Tai onko oireet muuttuneet ?
Sulla on onneksi miehesi pitämässä huolta, viemään lääkäriin, jos tuntuu siltä ! - kkjkjkjkjkjkjkjk
Eikös nalepolla ollu aiemminkin puutumisoireita ja tilanne oli parempaan päin?
- Lääkäriinvaan
Kannattaisikko mennä lääkäriin, kun voihan olla jotain sydänperäistä. Eteisvärinä esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657