Voisi toimia näin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704112200101120_ul.shtml
Ei meillä kukaan koiranomistaja!
6
165
Vastaukset
- koiraprostituutio
Ei, ei tietenkään Suomessa tällaista tapahdu. Ne suomalaiset eläinseksi-videot ovat näyteltyjä, eivät aitoja. Sekin on vaan huhu, että koiria "paritetaan" rahasta.
- SairastaMenoa
Tutkimuksien mukaan 90% yksin asuvista suomalaisista koiraa pitävistä naisista harrastaa seksiä koiransa kanssa. Kerrostaloissa asuvista 100%, kertoo tutkimus.
Voisin kuvitella että koiria ei pakotettu vaan toimivat omasta tahdostaan.
- Hyi_suattana
Hyi olkoon miten joku voi O__O. Lyön kyllä vetoa että suomessakin tota tapahtuu tää kun on vielä sen verran takapajuinen maakin että ei ole edes laissa kielletty kunhan eläimelle ei aiheudu kipua, naurunalaista ja sairasta touhua
- tapahtuus
Tuntuu vähän isolta tuo arvio mutta tietenkin ilmiötä varmasti esiintyy vallankin naisten keskuudessa.
- HullujenTouhua
Koira panee, kunhan nainen menee kontalleen. Se on myös hyvä nuolemaan makkaraa pillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329