Koira toiveissa

Ransu_

Olemme suunnitelleet koiran hankintaa ja paljon asiaa jo pohtineet. Rotu johon olemme päätyneet on keskikoinen (säkä n 50 cm ja paino n 25 kg). Meillä on suhteellisen uusi auto jota emme olisi valmiita vaihtamaan. Auto on tavallinen henkilöauto ja mietimme miten onnistuu koiran kuljetus keskellä, kun autossa matkustaa kaksi turvaistuimissa istuvaa lasta. Onko keskipaikka liian ahdas näin isolle koiralle?

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustaseuraajan

On liian ahdas. Kokemusta on, kun yritetty välillä pakosta kujettaa omaa labbista 1 vuotiaana henkilöauton keskipaikalla. Sinne eivät mahtuneet kyytiläiset, eivätkä koirakaan kunnolla. Lyhyitä hetkiä onnistuu kyllä pakosta kun koira pystyy siin keskellä istumaan, mutta maata se ei voi ja sielä muutenkin ollaan kuin sillit suolassa.

• Ransu_

Pitkiä matkoja ei matkusteta kerralla ja harvoin tullaan liikkumaan niin että on koko perhe matkassa. Lisäksi vanhempi lapsi on koiran hankinnan aikoihin jo lähellä pituutta jolloin ei enää istuinta tarvitse. Onko siltikin ihan mahdoton yhtälö?

Omassa lapsuudessa kun meitä matkusti 3 lasta ja iso koira takapenkillä, tosin silloin ei ollut turvallisuusasioita mietitty (koira irti eikä lapsilla istuimiakaan). Kyllä me silti mahduttiin :)

• eimietitäliikaa

Koira voi olla myös lattiatilassa ja yleensä oikeasti jonkun matkustajan sylissä osin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33