Auto on .Volkswagen Jetta 1,6 vm 2006.
Ongelmavyyhti
- konepellin merkkivalo palaa, konepelti toimii normaalisti
- pissapoika ei toimi
- pyyhkijät eivät toimi auton seisoessa tai peruuttaessa,mutta toimivat n 50 m ajon jälkeen ja ajon aikana normaalisti
Ovatko nämä mielestäsi jotenkin yhteydessä toisiinsa tai vain yhtaaikaa syntyneet erilliset viat?
Nyt on mielenkiintoinen pulma, Jetta 2006
6
614
Vastaukset
- eivoiedesverrata
Nuo ovat ominaisuuksia kyseisessä automerkissä. TM:n testissä muun merkkiset autot saavat miinuspisteitä noiden ominaisuuksien puuttumisesta.
- lammasta
Omituisia sähkö virityksiä on folkkareissa ei mikkää ihme jos vähä pätkis?
- Aatolffi
jos on konepelti auki ei pyyhkijät eikä pesuri toimi,taitaa olla konepellin katkaisija viallinen joka on siinä lukossa
- Varpa
Aatolffi kirjoitti:
jos on konepelti auki ei pyyhkijät eikä pesuri toimi,taitaa olla konepellin katkaisija viallinen joka on siinä lukossa
Kiitos tiedosta.
Vaihdan konepellin katkaisijan, katsotaan miten vaikuttaa. Toivottavasti sillä korjaantuu.
- SimplyClever1
kauheasti noissa on vikoja. viat ovat vielä niin mystisiä ettei voi pieni ihminen ymmärtää. takavalon poltin pimeänä niin jakoketju venyy ja katkeaa, näin väittää vw-huolto Tampereella ja helsingissä, moottori särkyy, ei siis takuu korvaa.
Huijaus softa on sekaisin ku pelti on auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421