Barbie nuket

Ulkoecvbu78

Miten se neuvo oli, saako hame olla pidempi edestä vai oliko se takaa?
Hametta ommellessa..

Onko barbie nuket syntiä?
Niillä on kiharatukka ja otsatukka.
Ja viimeisen päälle muotivaatteet päällä.
En ole koskaan kuullut tätä saarnattavan synniksi.
Onko tämä unohtunut lapista kokonaan?

10

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U74582q9

Kaikkien tyttöjen vanhemmat, barbiet roskikseen.
      Ja esiliinat tytöille päälle, ettei kukaan näe sitä hameen pituutta. Ei tule kiusauksia lappalaisille.

• Eikö se ollut edestä lyhyempi .
        toinen vaihtoehto oli sivulta , jommalta kummalta puolen
        -

• Niiinseevaaanooon

Pojat saa rauhassa leikkiä kiiltävillä, komeilla pikkuautoilla, ja ralliautoilla maailman mallin mukaan.

Samoin suuret pojat koristevanteilla.
      Nuoret miehet saa hiuksensa geelillä laittaa hiuksensa pystyyn. Niistä ei puhuta lapissa mitään.
      Mutta ne tytöt ja naiset, hyi olkoon ..

• eihyväivata

Nuo yllä olevat kirjoitukset ovat ivallisia ja pilkallisia. Kun vanha aatami saa vapaasti vaikuttaa niin myös kurjoituksista sen näkee. Eikö omatunto yhtään kolkuta.. paljon on pilkkakurjoituksia ja asioita käännetään aivan nurin niskoin, Esikoislestadiolaisissa kuuluu edelleen elävä sana joka autuuteen saattaa. Siitä olen täysin varma että se on Kristuksen täydellinen oppi. Kunhan vain jaksaa kilvoitella Jumalan voiman avulla lopouu asti. Raamattu kehoittaa monen monessa oaikkaa "kuulkaa mitö Henki seurakunnalle sanoo". Eli mitkä asiat minäkin aikakautena nousevat vaaraksi kridtityillem niin niistä varoitetaan

• "Ei hyväivata"
        -
        "eli mitkä asiat minäkin aikanakautena nousevat vaaraksi ,
        kristillisyydessä niin niistä varoitetaan ".
        -
        oletko varma että se on oikea tapa. ?
        -

• iiiiiiiiiiiiiiih

Ohhoh: Siitä olen täysin varma että se on Kristuksen täydellinen oppi. Kunhan vain jaksaa kilvoitella Jumalan voiman avulla lopouu asti.
        Taitaa olla kuolleen uskon antamaa varmuutta (ja lapinluottamuksen).

• Voivoivoivoivoi

Juu veli se on niin tarpeellista neuvoa siitä, että hame on yhtä pitkä takaa kuin edestä. Eihän ilman sitä neuvoa jaksaisi uskoa.

• Hienbcxlo

Hei,

Minä aion mennä Pääsiäisenä ihan omaan kotikirkkooni, kuten olen tehnyt kymmeniä vuosia. Saan nauttia Pyhän Ehtoollisen ja kiittää Suuresta Lahjasta.
      Jeesuksessa meillä on kaikki.

Mitään omatekoista ei tarvita.

Siunattua Pääsiäistä kaikille.

• Kiitos.
        -
        minä päätin jo 13 vuotta sitten että menen
        aina kiirastorstai HPE:lle , niin tänäänkin.. ..
        -

• Eksyit pahastu aiheesta. Kyse on Barbien hameesta. Mielestäni Barbielle sopii pitkä hame, jossa sivulla on lanteelle asti ulottuva halkio. Ja Kenille ultralyhyt minihame. Enemmän erotiikkaa elämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223