Olen siis 14 vuotias tyttö, painan 51-52 kg ja olen 164,5cm pitkä. Olenko ylipainoinen??
Ylipainoinen?
5
240
Vastaukset
- Oldergirl
No se nyt riippuu tosi pitkälti sun ruumiinrakenteesta. Kai sä nyt itekki huomaat jos vatsa, hauikset ja reidet on hemmetin löysät? Kuitenki must näyttää että et oo kyll. Sitte jos alkasit olla 60kg tienoilla nii sitte.
Ton ikäsenä on hyvä kuitenki olla vähä pyöreyttä, nii saa kunnolla energiaa rintoihi yms. murrosiän kasvuun. Hei
Et todellakaan ole ylipainoinen, kaukana siitä. Sinun pituisesi saisi painaa vaikka kymmenen kiloa enemmän, ja olisi silti normaalin painoinen.
Joten ällös huolehdi, ja iloista pääsiäistä!
Pappi Elisabet- Elisabetinpaino
Kah vaan, papistolta saa nykyisin myös painoneuvontaa.
- Kkoon.salanen.ihalia
Kuullostaa ihan normupainolta. Kyllä tytöllä saisi olla lihaa luiden ympärillä.
- reeerr44
mä oon 163 painan 50 ja oon ihan hirveen laiha kaikkienmielest nii et säkää voi olla ylipainonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635