Onko n. 180x180 häkki sopiva n.2kg painoiselle uroskanille? Ei pääsisi jaloittelemaan ulkopuolelle, sillä en halua vahinko pissoja lautalattialleni ettei mene pilalle.
Häkin koko kanille!
4
141
Vastaukset
- valitettavastiei
Ikävä kyllä ei, kani tarvitsee silti jaloittelua.
Jos et kestä ajatusta että lattiat menee piloille jätä kani hankkimatta tai opeta se käymään pissalla omassa häkissä/hiekkalaatikossa.
Vahinkopissoja saattaa yksilöstä riippuen tulla varsinkin jotkut leikkaamattomat urokset saattaa alkaa merkkaamaan kun tulevat siihen ikään.
Jos omistat ison kylppärin josta on mahdollinen tehdä turvallinen(eli ei esim pesukoneen johtoja näkyvillä) kani voi jaloitella myös siellä.
Mutta häkkieläimeksi ei kanista ole. Kani on opetettu sisäsiistiksi, mutta äitini ei anna lattialla pitää juuri tuon merkkailun yms. takia.
- Zedä
Sitten parempi etsiä kanille uusi koti jos ei voi sitoutua hyvään hoitoon :/ Pienikin kani kaipaa paljon tilaa pomppia ja seikkailla.
Mun kaneilla oli D sen llä omistajalla lattialla muovimaton pala lattian suojana, sitä voisit kokeilla. Vaikka ei noi mun leikatut ainakaan niin isojaa pissoja tee ettei se imeytyisi mattoon heti, niin ei siitä lattiat kärsi.- Zedä
Siis edellisellä omistajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670