Painon pudottaminen?

ylipainoinenn

Eli siis oon 14v tyttö ja pituudeltani 168cm, painolta... 80kg tai yli sillä siitä on aikaa kun viimeksi kävin vaa'assa. Oon yrittäny laihduttaa oikealla ruokavaliolla ja liikunalla mutta liikunta on aina mulle vaa liian raskasta enkä pysty tehdä sitä kauaa. Pitäisikö yritää vielä liikkua vai mitä?

7

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Aloita pienillä liikuntamäärillä kerrallaan, tai
      2. voisit istua sohvalle.
      Suosittelen vaihtoehtoa numero 2.

• Lopetat syömisen viikoksi.

Sen aikaa nimittäin selviää ilman ruokaa.

Kokemusta nimittäin on.

• NoMoreFood

TArvisitko laihdutuskaveria? :) jos halut niin ite oon ainaki dietillä nii voisin tsemppaa sua? Itse olen 15 vuotta ja tyttö

• ohjeitalaihtumiseen

Oletko ollut aina tukeva vai onko liika paino kertynyt viimevuosina? Suosittelen tekemään säännöllisen ruokailurytmin sekä jättämään napostelun pois. Toimiiko aineenvaihduntasi normaalisti? Laihtumisen kannalta sen oikea toiminta on ensiarvoisen tärkeää. Myös joku liikuntaharrastus, esimerkiksi säännöllinen lenkki on hyväksi.

• 20kgjaterveempi-00

noh ensiksi oikeinkirjoitus.. sori :) vaa'alla eikä vaa'ssa.. ja toiseksi, ala syömään vähemmän kaikkea paskaa ja mee lenkille :) terv. 20kg laihduttanut

• Tule mun kainaloon.

• Roboottienoo

Oikea tapa liikkua on aloittaa maltillisesti. Kun keho alkaa kuluttaa energiaa, ni ensimmäiseksi käytetään versokeri. Niistä riittänee noin puoleksi tunniksi. Kun kehon eka energiavarasto on käytetty, tulee se "ei jaksa" tunne. Tämä on ratkaiseva hetki, koska tämän jälkeen menevät rasvat polttoon ja niiden polttamisees tarvitaan nesteitä.
      Eli, pienellä vauhdilla pitäisi saada hiki pintaan ja samalla tasaisella vauhdilla pitäisi jatkaa käyttäen runsaasti nesteetä. Eli se pieni hiki pinnassa on se avain asiaan. Rasvat palaa, lihakset työskentelee ja kehittyy. Pienikin liikunta mahdollisemman usein ruo tulokset.
      Tärkeää on päästä yli siitä "ei jaksa" hetkestä eka puolen tunnin jälkeen, kun todellisuudessa kyllä jaksaa, se mistä energia otetaan vaan vaihtuu.
      Ja noh, hyvän olon tunne tulee kans, ku aivot palkitsee kehon oikein tehdystä työstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60