Etin tyttöystävää, joka ois iältään vähintään 16v ja ulkonäöltään ja luonteeltaan tyttömäinen. Itsekin olen tyttömäinen ja kohta 18v. Harrastan nukkejen ja lelujen keräilyä, olen fairy kei ja haaveilen tubetuksen aloituksesta. Tykkään myös piirtää paljon ja katsoa taikatyttöanimeita. Jos kiinnostaa ota yhteyttä ig:ssä @umiko.kawaii
Etin tyttöystävää
Umiko.Kawaii
14
610
Vastaukset
Jos joku tyttö on siis kiinnostunu nii saa edelleen tulla juttelee
En vastaa enää asiattomiin kommentteihin. Mitä järkeä, sillä ei aivottomien kanssa kannata alkaa kinaamaan.
Uusi nikkini ig:ssä on @umipami
- adfvsdfvsdf
http://www.is.fi/suomi100/art-2000005070148.html
Kaipaiskohan tuo lämmitystä? No onkos ollut paljon kiinnostuneita 18 vuotiaalle tyttömäiselle mangahörhölle?
- Haistapaskaanimehinttari
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081