Yhtäkkinen avopuolison eroamisen halu

Entiedämitätehdä

Olimme seurustelleet 4 vuotta yhdessä, josta 3 vuotta yhteiseloa. Naiselle tuli aina välillä mielialanvaihteluita keväisin ja syksyisin.

Nyt viimesimpänä hän ilmoitti minulle yhtäkkiä, että lähtee etsimään itsellensä asuntoa (Nainen muutti porukoiltaan aikoinaan minun luokse). Olin todella loukkaantunut ja en tiennyt mitä ajatella. Olin varma, että jätän hänet. Nainen itse sanoi, että tämä ei ole maailmanloppu kumminkaan ja halusi seurustella minun kanssa vielä.

Hetken aikaa mietittyäni ymmärsin, että voisi tehdä ihan hyvää toisillemme pitää etäisyyttä ja ei oltaisi "aina" yhdessä, mutta sitten hänen mielipiteensä menikin jo vakaasti eron puolelle. Matto lähti jalkojen alta aivan kokonaan siinä vaiheessa. Vannoo, että hänellä ei ole ketään muuta ja haluaa yksinäisyyttä.

Kertoi minulle, että olin ollut hänelle enemmän kämppis viime aikoina, kuin mies ja annan liian helposti anteeksi hänelle asioita kuulemma(Kiukuttelu ei vie mitään mihkään suuntaan ainakaan omasta mielestäni).Silti hän jättää tänne joitain tavaroitaan vielä kämpille ja siirtää niiden hakemispäivää aina.

Olen antanut naiselleni huomiota ja kysellyt aina, kun olen huomannut, että hän on huonolla päällä että "mikä on?" Vastaus on aina " ei mikään, kaikki on ok". Meillä on ollut riitoja tottakai, mutta nainen ei osaa ollenkaan avata suutansa silloin miltä hänestä tuntuu. Parhaimmillaan hän on karannut vanhemmillensa sitten vähäksi aikaa ja tullut taas takaisin, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Onko tämä nyt parisuhteessa tapahtuvaa "itsenäisyysvaihdetta" vai onko tämä taas jokin mielialanvaihtelu? Ota tästä selvää.

3

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainensamassajunassa

Kauheaa.... :'(
      Minulla on samanlainen tilanne mut päinvastoin. Olen nainen. Ja mies haluaa että asuttaisiin sittenkin eri kämpissä.. :(
      Ollaan oltu 1,5 V yhdessä nyt josta n. Vuoden ajan asuttu yhdessä tässä pienessä asunnossa...
      Riitoja ei ole ollut lähes ollenkaan, selvinpäin. Pari riitaa kännissä ollut vain..
      Mies on masentunut käsivamman ja työttömyyden vuoksi... mutta ei tietenkään myönnä sitä..
      käsinkin voi jo paremmin ja käytännössä töihin voisi jo periaatteessa palata.
      Itsekin olen työtön, ollut vuoden jo.. samaan aikaan olemme siis olleet tässä nyt puolisen vuotta työttömänä.. eli ymmärrän kyllä sen että tekee varmasti huonoa olla ns. "Liikaa yhdessä" kun kumpikaan ei töissä ja näkee sitten toisen naaman kokoajan....
      Kuitenkin, minua loukkaa todella paljon kun hän yhtäkkiä ei pystykään tai haluakaan asua minun kanssani.. :O :(
      Eikä anna enää edes koskettaa ollenkaan jne..

• Muutapois

Aika varmaa että sillä on uusi nainen. Kokemusta useista kerroista. Älä anna satuttaa itseäsi pahemmin.

• Entiedämitätehdä

Nyt tässä on hetki mennyt. Pikku hiljaa rupeaa pärjäämään ilman häntä. Illat ja etenkin yöllä, jos herää kesken kaiken, niin iskee kova kaipuu.

Hän on kysellyt kuulumisiani ja kävin kerran hänen luonaan. Kylmää oli meno (sanoi, että ahdistan häntä), mutta hän nukahti syliini vahingossa ja oli herättyään hetken samanlainen kuin ennen. Sen jälkeen hän pyyteli, että olisimme pitäneet vähän aikaa etäisyyttä.

Sanoin hänelle, että älä pyytele tänne tai laita viestiä enään. En halua olla kaverisi.

Vähän sellainen tunne hänet tuntien, että kyselee jonkun ajan päästä takaisin minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe