Joo, takissani on kaksisuuntainen vetoketju, toimii hyvin, takki on hyvä, mutta tuo alapuolinen lukko aukeilee ennen aikojaan. Onko kenelläkään kokemusta tuollaisen vetoketjun muuttamisesta ns. yksisuuntaiseksi? Ja tietysti niin, että sitä ilkeää myös katsoa.
aukeava vetoketju
5
438
Vastaukset
- seacher
Kiitos "mielenkiinnostanne" ja koska näin, niin vaikka juuri äsken ratkaisin ongelman pidän sitten asian omana tietona. Ja sitten joku viitsii väittää, että lähimmäisiä varten täällä ollaan. Itsepä tiedätte...
- keto_vetju
kaksikelkkainen /lukko vetoketju -alapää pettää -pientä entrausta pihdeillä. Muuta
http://areena.yle.fi/1-1736129
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/10/08/nain-korjaat-itse-vetoketjun - Bibolaari
Sillä on kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Ei muuta kuin pihtejä lainaamaan(viittaan keto_vetjun tuomaan artikkeliin) tai kysymään voiko joku korjata.
- hajoavat_aina
Ensi kerran koko keskustelun huomasin. Itse vaihtaisin koko vetoketjun. Inhoan kahteen suuntaan aukeavia, harvoin taitavat kunnolla toimia.
Itse asiassa olen miettinyt, miten tekisi kokonaan vetoketjuttoman takin. Kun metallivetoketjutkin hajoavat. Ainakin duffelityyppiseen takkiin olen miettinyt, että laittaisi nappilistan alle näkymättömiin ohuemmasta kankaasta ja sitten päälle tavalliseen tapaan duffelinapit. Retkeilykäyttöön mietin myös vetoketjutonta taukotakkia. Napeilla, anorakkimalli (tosin se vaatii väljyyttä), nauhoitus tai kietaisutakki. Ehkäpä keksin, kun riittävästi pähkäilen. Keskellä metsää hämärässä palellessa hajottaa eniten, jos se vetskari hajoaa. Ja just stressaavimmalla hetkellä se hajoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625