Voisitko vihdoin kertoa, mistä kumpuaa se kreationistien erikoisosaaminen, jolla kumotaan ilman vaivaa käytännössä koko luonnontiede?
Joko ROT vihdoinkin?
4
211
Vastaukset
- kreationismi_on_sairaus
ROT:in ylivertainen "erikoisosaaminen" kumpuaa pseudotieteellisestä taikauskosta, synnynnäisestä typeryydestä, herkkäuskoisestä hölmöydestä, narsistisesta suuruudenhulluudesta ja helluntailaisten aivopesusta.
ROT on harvinaisen stereotyyppinen esimerkki siitä mitä kreationistinen typeryys kaikessa yksinkertaisuudessaan on. Tyyppi kuvittelee kaatavansa evoluutioteorian myötähäpeää aiheuttavan noloilla aivopieruillaan ...
Ikävää tässä on se, että jos ROT on oikeasti opettaja niin on lapsia, jotka ovat kyseisen opettajan narsistisen taikauskon uhreja ...En oikein enää ymmärrä näitä ihmisiä, jotka tunkevat keskustelupalstoille tavoitteenaan jokin muu kuin keskustelu. Yksi häiriköi, yksi julistaa. Mitään halua ei ole käydä asioita kunnolla läpi, vaan huomio on jossakin aivan muissa jutuissa.
Näinkö huonosti tällä kansalla todella menee?
Kuinka suuri intressi on talous? Miten paljon Tomi saa lisätienistejä saarnaamisesta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450