Minun ex poikaystävä ei halunnut harrastaa seksiä ja kuulemma pakotin häntä siihen. Päätimme sitten erota, mutta haluaisin pojan joka osaa NUOLLA tai edes yhden illan jutun..
Tahtosin poikaystävän joka osaa.
18
650
Vastaukset
Otapa yhteyttä nimimerkki suomi 24 posti
Voi että...nuoleminen on sitten ihana asia...mielelläni nuolisin ja nuolisin paljon joten laita viestii kik..onks sul kik?
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Mmajava kirjoitti:
Ei oo kik :( vaikutat oikein kivalta. Kuinka kauan pystyisit nuolemaan? :) ja jos joskus tapaamme niin kerron jo nyt että klitorikeni on aina valmis hyväiltäväksi ;))
Oi kuule...nuolen sua niin paljon kuin haluat.orgasmiin asti ja sittenkin mielelläni lisää...nautin kuinka saan antaa kielelläni toiselle nautintoa
- Wej
nuolisin hellästi kiusoitellen pimppiäsi klitoriksesi imaisisin suuhuni imen ja nuollen sulle useita orkkuja samalla saisit tutustua kaluuni rakastan antaa suuseksiä
Kuules tyttö. Tässä olis 26v mies helsingistä joka nuolis sun pimppi kosteeks ja orgasmiin asti ja vaikka koko yön jos niin tahdot. ;) laita viesti
- Halukashalukas
Ota yhteyttä
- Kulli__
Anna sun ig niin otan suhun yhteyttä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164