Mikko Juntunen vs. Veli-Matti Savinainen episodi.

Jotenkin

Jos KalPa voittaa mestaruuden niin arvatkaa montako kertaa Juntunen nostaa esille siinä oman roolinsa? Mennään kymmenen vuotta eteenpäin ja paikallislehti haastattelee Juntusta " No Mikko sinullakin taisi olla osaa siihen mestaruuteen? "
" NO kyllähän minä siinä olin eräs tekijä ja poimin sieltä Savinaisen pois... Niin ja lapa hipaisi minua hieman. Kuhan olin siinä käytävällä tukkeena Tapparan pelaajille. " Naurua sitten tähän ja paljon Juntusen äänellä.

Ei ihan oikeasti olen KalPan kannattaja ja sitten tämä episodi tähän?

19

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierämi

Harvemmin peliin osallistumaton saa toiselle pelikiellon. Mikko teki sen mitä pitikin. Pakko voitto Tapparalla.

• Jotenkin

Mutta mitä Mikko Juntunen teki siinä käytävällä joka johtaa kohti Tapparan pukukoppia? Tai kaksi koppia heille on varattu.
      Tämä toimittaja sitten oleskelee siinä...
      Niin olen KalPa fani. Mutta en Juntusen fani.... Ihan livenä tavannut äijän pari kertaa ja en toivo kolmatta kertaa... Miksi?

• Jotenkin

Tämähän saa mielenkiintoiset suhteet! Arvatkaa kuka on KalPan vaihtopenkin takana tänään klo: 17:00 alkavassa ottelussa. NO kyseinen Mikko! Ja minä olen aina ajatellut miten SM-LIIGAssa on tarkoin määritelty kuka saa olla pelien aikana vaihtoaitiossa? Häpeän ja syvästi tätä.
      Ai mistä tiedän? No kyseinen herra kehuskeli sillä vajaat 3 tuntia sitten.
      Hyvä KalPa veitte sitten maineenne lokaan ja syvästi.

• Jbooi

No hoh hoh. Sinun lisäksi tuskin löytyy kovin montaa, jotka koko asiaa edes huomioi. Kylläpä on loattu maine :D

• em_ole_robotti_

Joku kirjoittelee tänne kännipäissään mitä sylki suuhun tuo, kun katsoo kellonaikoja. Hanki alkolukko siihen romukoneeseen.

• Koko episodia ei olisi, mikäli Savinainen olisi hillinnyt itsensä tappiopelin jälkeen. Piste.

• Vierämi

Vaikka LätkäKenen kanssa kannatetaan eri joukkueita(Kene JypHt), lienee selevää mistä tapaus sai alkunsa.

• Pelimiäz

Säälin Juntusta

• hopeaJuntunen

On se hyvä että Juntunen ratkaisi Tapparalle. Saivat boostia taisteluun, kiitos Juntunen!
      Sinut tullaan aina muistamaan äijänä joka antoi ekan mestaruuden Tapparalle. Kiitos. Kiitos. Kehtaatko näyttää nenääsi vielä hallilla? Noloa se on. Hopea-Juntunen. Oikein puukkoa kääntävät Tapparan ukot haavassa kun oikein medialle antavat haastatteluja joissa Kiitellään Juntusta.
      Uskon että oikeasti se menikin niin että saivat vielä napsun verran taistelua päälle. Pienistä marginaaleista kiinni on mestaruus tälläkin kaudella ja valitettavasti Juntunen sen nyt aiheutti. Kiitos.

• kuuskuuskuuskuuskuus

Ei Juntunen ottelua ratkaissu. Savolainen luonne ettii aina jonkun jota puukottaa, se on nähty.

• Tppra

Tämänkin Tappara-fanin puolesta iso kiitos Juntuselle antamastaan lisäboostista joka käänsi sarjan!!! :)

• Runkkarinen

Juntunen on mitättömyys.

• Vierämi

Annettakoon Anteeksi tietämättömille.Mikko Juntunen ei ole niin puolueeton ,omastamielestään

• vierämi

Miksi nousi keskiöön?

• TampereelleMeniTurhaan

Juntunen nyt ei ole KalPan organisaation jäsen. Piste. Enemmän huomio kiinnittyy siihen lääkäriin, joka Juntusen tutki ja antoi lausunnon selvästä lavankuvasta selässä, siitä oli jossain lehdissäkin.

• Pikkupoikanenitkee

Multa varastettiin Veli-Matti Savinaisen paitakortti. Itkettää.

• Vierämi

Mikko Juntunen, Olavi Airaksinen kunnon ukkoja.Niin kuin jokaisen hokijoukkueen takana on näitä.

• Anonyymi

kalpasaipa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1516
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1022
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      40