Oletko täällä liikkeellä keskustelemassa vakavalla mielellä?
Jos olet, miksi et näytä sitä?
Miksi pakenet käytännössä joka ketjusta, kun alat heikoille jäädä?
Jos olet vakaumuksellinen uskovainen, mitä väisteleminen ja valehteleminen Sinusta kertovat uskostasi?
Toimiko Jeesus noin?
Jos olet täällä keskustelemassa, vastaat kysymyksiini. Jos et vastaa, johtopäätökset on mahdollista vetää nopeasti.
ROT: pakko kysyä
6
168
Vastaukset
"Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin." - Standardivastaus.
Rot on tyyppiesimerkki kretusta. Häpeää uskontoaan, pakoilee hankalaia asioita tai alkaa selittään tyhjänpäiväistä huuhaata aivan muusta asiasta.
Kallon muoto on epigeneettisesti säädelty. Kuten tomi opettaa. Mitä syömällä ja miten nopeasti sapiens muuttuu neaderthalin ihmisen näköiseksi? Mite nopea, miten raju ja huomattava muutos on ja missä järjestyksessä se tapahtuu? Ei muuta kuin faktoja pöytään, arvon opettaja.- InhottavaRealistieikirj
Se, että ROT odotetusti vaikenee ja tuottaa vain uusia avauksia kertoo olennaisen hänestä. Luokittelen tyypin samaan sarjaan kuin nämä Jyrit ja yurkit, eli luokkaan "Vastaaminen turhaa".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499