Mies, haluaisitko että sinulle ehdotellaan töissä?

Tää ei ole mikään feministinen "aatteleppa omalle kohdalle" aloitus.

Mua panettaa nykyään koko ajan ja joka toinen jätkä tuntuu kiihottavalta. Oon kuitenkin hirveän arka tekemään aloitetta, koska en vietä paljon yöelämää, joten kohtaamiset on töissä tai kotona ja usein työn merkeissä.

Eli, lyhykäisyydessään, pahoittaisitko mielesi jos nainen ilmaisisi kiinnostusta irtoseksiin työaikana?

10

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh, hyvä aloitus jäänyt tyystin paitsioon. :(
      Eikö kellään oo antaa mielipidettä asiaan?

Löylykauhaneuvot osaan jo ulkoa, niitä en tarvitse.

• puutteessa44

en pahoittaisi. Suostuisin mielelläni, jos nainen ehdottaisi seksiä

• toimistotyöläinen

Pitäisin sitä hieman sopimattomana, mutta vihjailujesi jatkuessa saattaisin lopulta heltyä antamaan mulkkua nartulle, joka sitä vailla. Mieluummin kyllä haluaisin sinunlaisesi naisen lähestyvän minua esim. baarissa tai nettiprofiilien kautta.

• Suora pyyntö voisi herättää ihmetystä ja monessa varmaan pahennusta.... Mutta sellanen luonteva kiertotie tyyliin.... lähtisitkö kahville mun kanssa ... sellanen menis mulla läpi heti ja vois avata keskustelun sitten asiaan vaikkei kahville ehtisikään ;)

• Kikkeliskok

Sen voisi hyvin heittää puolileikilliseen muotoon, että toteaa sopivan tilaisuuden tullen vaikkapa "Anteeksi firman harassment-sääntöjen vastainen kommentti, mutta mua panettaa niin, että en pysty keskittymään tähän projektiin just nyt.." Jos mies kokee asian jotenkin ei omanaan/seurustelee muualla/tms., niin hänen on helppo väistää, mutta jos on sinusta ja seksistä sinun kanssa kiinnostunut, niin varmasti tarttuu ohi uivaan uistimeen.

• Kyllä haluaisin. Jos olet ujo niin pidä minihametta ja korkkareita,. niin saat ehdotuksia miehiltä.

• Ram1

Kyllä haluaisin, olisi mahtavaa varsinkin jos nainen tekisi aloitteen

• Meillä on niin muijavoitoista että se olisi raskaan työnlisää vaativaa....toisaalta ei jäisi epäselväksi kuka on paras pillunnuolija

• Samasukupuolirules

Kuvitteletko, että naiset eivät osaisi nuolla pillua? Väitän, että osaavat, varmasti paremmin kuin 95% miehistä. Saat olla melkoinen kielimies, että olisit paras.

• Pillunnuolijan kultainen sääntö

Ota oppisi naisten välisistä seksikertomuksista ja kokemuksista

Väitän olevani näun parempi kuin 96% miehistä ;D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe